|
Pana G20 - kanaler? |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-Marts-2008 Status: Offline Points: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-Februar-2013 at 11:07 |
Hej med jer
Efter DR HD er blevet til DR3 og TV2 Sport til TV3 Sport står der stadig de gamle navne i infobjælken.... Det irriterer mig lidt, men kan ikke se hvordan det ændres. Jeg skal vel ikke til at lave en ny søgning for at det bliver opdateret så der laves rod i alle kanaler. På et andet fjernsyn i huset 8Samsung) har det ændret sig helt selv, hvilker er lidt besynderligt. Hvad gør jeg?
PS. Det skal lige siges at jeg i sin tid har slået automatisk kanalopdatering fra på mit Pana tv fordi jeg ville være sikker på at kanalerne ikke blev smidt - Men det kan vel ikke være det? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Joined: 30-November-2005 Status: Offline Points: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Edited by Non-Desperado - 02-August-2013 at 06:32 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-Marts-2008 Status: Offline Points: 3199 |
Men hvis man nu gerne ville undgå det, kan man så ikke få det gjort manuelt?
Det virker bare vildt mærkeligt at det ene tv gør det automatisk og det andet ikke?
Edited by Strange - 01-Februar-2013 at 11:54 |
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 19-Januar-2005 Location: 2500 Valby Status: Offline Points: 166 |
Jeg tror du er nødt til at lave en ny søgning. Det har jeg ialtfald altid gjort når de har lavet ændringer.. Som nævnt er det meget let på et Pana - det tager ca. 15 min. for mig og så er alt opdateret incl. evt. favoritliste .... /Kim |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
Og hvad så med DVD optager etc, skal dennes liste ikke svare til din favoritliste ?......15 min. ???? |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 19-Januar-2005 Location: 2500 Valby Status: Offline Points: 166 |
Jo, det er klart ... Hvis du har andre enheder skal de selvfølgeligt også rettes til, men nu spurgte du specifikt om Pana G20 /Kim |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
OK ![]() |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 29-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1259 |
Vi har også et Pana, men dog et S30Y. På det behøver man bare vælge det menupunkt der hedder "Opdater kanalliste", så søger den kanaler igen men uden at lave rod i favoritlisten. Det finder bare nye kanaler.
Det er hvis man vælger "Automatisk kanalsøgning" at man skal lave favoritlisten forfra.
Det andet tv vi har - et Grundig - ændrede også navnet i listen automatisk.
|
|
![]() |
|
Du kommer da til at mangle de nye kanaler i favoritlisten Jeg har lige prøvet med mit- nyt DR3, kpm da ikke frem i favoritlisten |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-August-2005 Location: Nørresundby Status: Offline Points: 605 |
Gjorde det samme på mit G30...
|
|
![]() |
|
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Joined: 11-August-2012 Status: Offline Points: 163 |
Har lige "opdateret kanalliste" på mit WT50. Virkede fint. DR HD ændrede navn til DR3 i favoritlisten.
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 07-September-2006 Location: Århus, Denmark Status: Offline Points: 491 |
DR3 står som DR3 hos mig, og jeg har intet gjort. Om det skete på dagen, eller først senere, ved jeg dog ikke.
Jeg har et G20. |
|
/zemo/
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |