|
Værdi af mit HiFi |
Post Reply ![]() |
Author | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 30-Juli-2011 Status: Offline Points: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-Februar-2013 at 10:48 |
Jeg har i længere tid overvejet at sælge mit gamle anlæg og nu er der et par stykker der viser interesse for det Jeg købte det i 02-03 6-8000 Kr. det har stået i bunden af et skab (tørt og lunt) i soveværelset 3-4 år og mit store spørgsmål hvad er det værd i dag SONY FM STEREO/FM-AM RECEIVER STR-DE335 SONY MINIDISC DECK MDS-JE510 SONY COMPACT DISC PLAYER CDP-XE220 SONY CD/DVD PLAYER DVP-NS300 Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig Edited by BJEPSEN.COM - 06-Februar-2013 at 11:00 |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Maj-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal du nok ikke forvente at kunne få særlig meget for...
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Joined: 11-Marts-2011 Status: Offline Points: 4464 |
Enig med Lightyear desværre.. Kan du få en kasse øl samt at en kommer og afhenter, skal du være glad :) Har dog kun lige googlet udstyret, så det kan godt være der gemmer sig guld imellem jeg ikke kender.
|
|
![]() |
|
2-mas ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Januar-2013 Location: Aalborg Status: Offline Points: 90 |
Gæt : max. 1000kr
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-September-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 2412 |
Jeg tror desværre dit udstyr ikke er gammelt nok til at være interessant for vintagefolket, men heller ikke er nyt nok til moderne mennesker med streamingløsninger er interesseret. Har du ikke en nørdet nevø der synes det er fedt med ordentlig lyd på værelset og at der er godt med knapper og lysdioder at rode med?
|
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 30-Juli-2011 Status: Offline Points: 128 |
Nej desvære har jeg ingen børn eller nevø
dem der viste interesse gav et bud igår den ene ville give 500,- den anden 750,- så jeg tror skidet bliver stående i skabet lidt endne der er jo tørt og rart og alle mine nullermænd trives så det gør mit anlæg nok også |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Joined: 25-December-2010 Status: Offline Points: 2017 |
Eller, tag billeder af anlægget og få det vurderet her: http://www.lauritz.com/da/saelg-paa-lauritz-com/a4246/6/2/
Nej - det giver ikke særligt meget... Så faktisk et Sony-anlæg på Lauritz.com, der var vurderet til sølle 600 Kr. Edited by turbo2 - 07-Februar-2013 at 06:52 |
|
![]() |
|
Zickboy ![]() Bruger ![]() Joined: 28-September-2009 Status: Offline Points: 185 |
Tjaa...
DVD - er en udgået "model"
Minidisk er en udgået "model"
Receiveren er har meget gamle standarter
Det eneste der har en vis værdi er vel CD-afspiller - uden at kende mere til DAC og træk i den.
Jeg ville nok komme af med det - Det bliver absolut ikke mere værd. Og er der en der har bud 750 kr. for det så har du også fået en god pris!
Markedet for brugt "lowfi" er i den grad i bund!
|
|
![]() |
|
larsand ![]() Bruger ![]() Joined: 14-Oktober-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 94 |
Prøv at se på e-bay
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |