|
Panasonic ZT60 |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | |||||
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Joined: 03-December-2009 Location: danmark Status: Offline Points: 246 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12-Februar-2013 at 15:28 |
||||
Læser man rigtig at den kun kommer til EU i 60 tommer.. !?
så var det alligevel for godt til at være sandt...
|
|||||
![]() |
|||||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 01-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Nå for søren, nu skal Hother til at have nyt fjernsyn igen
![]() ![]() |
|||||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
||||
![]() ![]() Edited by Hother - 12-Februar-2013 at 16:13 |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
||||
Åh, kan det nu passe. ![]() ![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
||||
Der kommer ikke flere plasma hos mig - kan det være mere simpelt
![]() |
|||||
![]() |
|||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
||||
Der kommer ikke flere plasma hos mig - kan det være mere simpelt[
Lad os nu se... vent og se om du også begynder at blive tosset over de elendige betragtningsvinkler som LED kan fremvise ![]() ![]() ![]() Jeg er færdig med LED - kan det siges mere simpelt ![]() |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
||||
Nå, du venter på deres Oled tv. ![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
||||
siden den kun kan fåes i 60 tommer er vel fordi det er et pioneer panel
med en ny indpakning
![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 28-December-2007 Status: Offline Points: 540 |
||||
det er jo komisk at de stadig ikke kan overgå et oldnordisk kuro fra 2008, jeg tror vi skal ha en ny teknologi på banen før det sker som oled, pioneer havde nok ramt omkring max af hvad man kan gøre med et plasma, men lad os nu se hvad zt60 kan, men mon ikke det lider af det samme som de øvrige Panasonic med billedefejl og slem ir og burn in hvilket er pinligt for dem i vt50
|
|||||
![]() |
|||||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 01-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 47 |
||||
Ha-ha, det er hørt før med diverse Pioneer skærme, et hav af fede bluray afspillere og højttalere, så lur mig om Hother ikke i det mindste skal teste ZT60, når den kommer 😉. Og så plejer der ikke at gå lang tid, før at de testede gadgets får permanent "residens" 😄
|
|||||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
|||||
![]() |
|||||
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Joined: 03-December-2009 Location: danmark Status: Offline Points: 246 |
||||
Jeg har den sidste model Kuro. så venter også på en test. Meeeenn havde nu håbet på en skærm større end 60". Og hvis prisen bliver 40-50 klik så kan det være fuldstændigt ligegyldigt..
så hellere beholde den gamle kuro.. Den fejler absolut intet..
|
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |