|
LG med nye tv |
Post Reply ![]() |
Author | |
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02-Marts-2013 at 15:50 |
Hejsa, idag har jeg været i Elgiganten for at se nærmere på LG LM669T, det fik jeg så ad vide var udgået og de nye modeller i 32'' med 3D hed noget med LG LA...
Der var 4 på deres pc skærm men ingen specifikationer overhovedet. Nogle der ved hvornår disse kommer på markedet. Kunne på deres skærm se 2 af dem som var de bedste i 32'' koster 6000 og 7000.kr. Den eneste forskel han sagde der var på dem (da det er lidt ligesom LG LM660T, 669T...) er designet. Tænker hvordan prisen kan være 1000.kr dyrere for et tv der ser en lille smule anderledes ud i samme str ? Og mit spørgsmål: Nogle der ved hvad specifikationerne er på disse?. Ifølge sælgeren skulle der være samme funktioner som på 669T. Men på Flatpanels.dk står der ikke noget med Dvb-T2 som er ret vigtig for Boxer kunde: http://flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1359105462 Og LG (Voice?) Control skulle heller ikke være med der, men kan måske købes ved siden af: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=8330&zoneid=5 Håber der er nogle der ved mere om modellen og mine andre spørgsmål. Mvh Frederik |
|
![]() |
|
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle der kan hjælpe mig?
Hilsen Frederik
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
|
![]() |
|
Ikke ifølge Elgiganten (nu ved jeg ikke hvor meget man kan stole på dem derfor spørger jeg herinde)
![]() Ved du/nogle andre hvilke spec's der er på den nye LG model. Syntes det er ret mærkeligt hvis den kommer uden Dvb-T2 som alle andre nye tv ellers gør...
![]() |
|
![]() |
|
Det er slet ikke for at spame på nogen måde, men håber der er nogle der kan skrive svar til mit spørgsmål.. Plzz
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |