|
Finlux LED 46" |
Post Reply ![]() |
Author | |
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10-Marts-2013 at 18:29 |
https://webshop.coop.dk/vare/finlux-46-led-tv-model-46flstr985l/6430027966753?kategorier=elektronik%2Ftv-dvd-og-tilbehoer%2Ftv%2Ffinlux
Kender i noget til Finlux Så det idag, det så da godt ud Er det Kina pis ? Eller er der en "duft af birketræ" ![]() |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-November-2009 Status: Offline Points: 1036 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er muligvis en duft af tyrkiske birketræer - da Finlux er en del af tyrkiske Vestel, angiveligt Europas største Tv-producent.
Virksomheden står også bag mærker som Luxor og Telefunken, ingen af dem er kendt for superkvalitet, men måske er det okay til den relativt lave pris.
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 06-Februar-2012 Status: Offline Points: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså jeg havde et 32" Finlux som jeg købte for en 4-5 år siden. Jeg brugte den dog primært til at spille xbox360 på og til det synes jeg faktisk den var bedre end min kærestes 2 år nyere Samsung. Jeg var godt tilfreds i hvert fald på trods af den lave pris. :)
Digital tuneren var dog ikke super god, men mon ikke de har fået styr på det. :) |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |