|
Kan ikke tænde forstærker |
Post Reply ![]() |
Author | |
jtn80 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 18-November-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Marts-2013 at 23:09 |
Hej alle i kloge hoveder...
Jeg har haft min Harman Kardon HK670 forstærker pakket ned i et halvt år, og har netop sat den til igen. Problemet er bare, at den ikke vil tænde... Der kommer lys i standby knappen, men der sker ikke noget når jeg trykker på den, heller ikke ved tryk på power knappen på fjernbetjeningen. Er der nogen af jer der kan komme med et forslag til hvad der kan være galt??? Mvh Jesper |
|
Sony XR-75X90J * Sonos Play 5 * Sonos Play 1 * Sonos Beam (gen 2) * Sonos SUB Mini
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Januar-2008 Location: 2635 Ishøj Status: Offline Points: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du højtalere koblet til? Det kunne tyde som en kortslutning. Prøv at slutte den til uden noget tilkoblet. Derudover tjek lige at fjernbetjeningen virker (foran en kamera og tryk på en knap så kan du se ir-senderen lyser).
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 01-November-2009 Status: Offline Points: 786 |
Som mkirkelund er inde på, så prøv at frakoble ALLE kabler på nær strømkabel, og tænd den (siger den et lille klik?).
@mkirkelun: Der er ikke alle kamera (specielt de nye) som kan "vise" IR-lyset fra fjernbetjeninger på skærmen
![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Januar-2008 Location: 2635 Ishøj Status: Offline Points: 2358 |
Virkelig? Alle kameraer jeg har prøvet det med har kunnet. :-P Nå, så lærte jeg noget nyt.
|
|
![]() |
|
jtn80 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 18-November-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 18 |
Det var sku pinligt, jeg havde byttet om på et par ledninger...
![]() Tusind tak for hjælpen! |
|
Sony XR-75X90J * Sonos Play 5 * Sonos Play 1 * Sonos Beam (gen 2) * Sonos SUB Mini
|
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 26-April-2012 Location: kbh Status: Offline Points: 455 |
Godt du fandt ud af det. Angående det med kamera og IR sender, så er det et mobil kamera, man skal pege i mod og trykke på en tast på remoten.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19667 |
Bare ikke, hvis man har iphone.....
Klaus |
|
![]() |
|
Mit digital kamera kan fint fange det også.
|
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-December-2009 Status: Offline Points: 1020 |
Det virker fint her med en 4S...
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |