|
Tv i 32'' anbefalinger... |
Post Reply ![]() |
Page 123 12> |
Author | |
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11-Marts-2013 at 22:59 |
Hej Recordere. Ved jeg tidligere har oprettet et par tråde med spørgsmål om hvilket 32'' i vil mene.
Havde ellers valgt jeg gerne ville have LG 669T, men da jeg først må købe om en måned (efter konfirmation) ser det ud til nu at det allerede begynder at skærpe ind på dette tv. Nu til spørgsmålet: Hvilket tv vil i kunne anbefale: Max 37'' (Må ikke få større af min far. Ikke til diskussion) 3D (helst passiv) Optage funktion via usb/harddisk Med DVB-T2 (så jeg slipper for Boxer boks) Har ikke haft set så meget på andre tv end LG fra 2012. Håber der kommer nogle tv i 32'' her i 2013. Samtidig har jeg læst at LG kommer med: LA660V + LA667V: Cinema Screen-design Full HD panel med kant-LED 100 Hz panel (MCI 400) Smart TV med dual-core processor Cinema 3D LA660V og LA667V kommer i 32 Men ingen Dvb-T2 eller Magic remote (nogle der ved om den kan bruges som ekstraudstyr til denne model). Håber meget i kan forstå mig og gider hjælpe endnu engang
![]() |
|
![]() |
|
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der kan/gider hjælpe mig (igen)?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
32" er et marked der findes masser af godt og skidt på og meget svært at holde styr på. Desuden sælges der ikke voldsomt meget i den størrelse, idet prisforskellen op til 42" er meget lille.
Personligt havde jeg nok gået efter noget Sony, deres nedre grænse er ret høj. Klaus |
|
![]() |
|
Ok tak. Hvorfor Sony og ikke Philips? Ved nogle stykker har haft problemer med Philips men hvad med denne model fra dem:
http://www.trustedreviews.com/philips-32pfl6007t_TV_review#tr-review-summary Den har umiddelbart samme funktioner, her i testen oplyses om den er næsten perfekt til HD og SD kvalitet og fremragene 3D afspilning. Det eneste som for mig virker iøjefaldende er dårligere smart tv end de andre producenter. Dog vil jeg bruge Rikomagic android adapter istedet. Nogle erfaringer med denne model som lyder til at være lidt bedre end de andre til 4.500.kr.?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
Philips mangler at overbevise mig, testen siger også det hele:
Cons
Sony, (sådan generelt set) er lettere at få noget godt ud af. Hvor tæt skal du sidde på dit tv? Klaus |
|
![]() |
|
Omkring 2 meter. Der er dog ikke plads på væggen til større end Max 37''
Den sidste ting har du nok ret i, men tænker bare at hvis prisen er 1500.kr mindre end hvad Sony koster samt denne får Eisa award + 8 ud af 10 stjerner fra denne hjemmeside Desuden vil jeg meget gerne have godt 3D og dual play (hvor passiv er bedst med 3D) Derfor tænker jeg på: Philips, LG og Panasonic. Mest LG 669T men da den allerede nu er ved at blive udsolgt nu vil jeg gerne have alternativer
|
|
![]() |
|
Og endnu en her:
http://www.lydogbillede.dk/test/philips-47pfl6007t12/ 11 ud af 12 stjerner (ikke for på nogen måde at række Sony som også får ligeså god score: http://www.lydogbillede.dk/test/sony-kdl-46hx753/ ) eller andre modeller i testen ned, men den får gode udmærkelser ved alle test og væsenlig lavere pris) Er den stadig ikke det værd? Og hvis man sammenligner Samsung's ES6815 og Sony XR 753 hvilken vil vinde og hvorfor. Der ser ud til kamp på stregen i denne test
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Ville også sige Sony i LCD i den størrelse du kigger.
Men vent evt til du er blevet konfirmeret, og se så om markedet har ændret sig. Der er flere af 2013 modellerne kommet på markedet, eller er tæt på, at komme ud. Altså vent med at kigge. Edited by aerik - 14-Marts-2013 at 08:37 |
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2004 Location: Odder, Danmark Status: Offline Points: 389 |
Har selv købt et Philips 32PFL6007 som "ekstra tv" (Købt i Bilka på tilbud til kr. 3.299) som jeg er meget tilfreds med...man skal bare huske at slå alt hvad der relaterer sig til billedbearbejdning fra
![]() |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-December-2006 Location: Esbjerg Status: Offline Points: 1474 |
Det er jo smart, at der pludselig ikke er plads for væggen til mere end 37 ". Så er du jo fri for at blande din fars holdning ind i diskussionen. Bortset fra det, så følg aeriks råd, og lad være med at spekulere mere over det. Vent til du faktisk skal købe, og så kig på markedet på det tidspunkt. Tingene ændrer sig hurtigt i denne verden, især når de nye modeller er tæt på at blive lanceret. Der vil altid findes 2 - 3 best - buys... I 32 " er der virkelig heller ingen grund til at spekulere så meget over tingene. Det kommer i bund og grund mest an på, hvilket mærke man hælder til.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
Link: http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/LED-TV/TX-L32ET5Y/overview/9374908/index.html |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
har du mulighed for at uddybe hvorfor? Jeg ved der er nye modeller på vej, har set Panasonic's nye og Sony's. Ingen af dem har 32'' i 3D på 2013 modeller. Venter stadig på lister fra Flatpanels.dk med Samsung, LG og Philips. Derfor kigger jeg allerede nu så jeg er forberedt.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |