recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  New Posts New Posts RSS Feed - Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote folp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.
    Posted: 25-Marts-2013 at 13:00
  Lad os sige at jeg ser en GPS adresse i en avis eller på nettet, hvordan markerer og henter jeg så den , så den kan findes på telefonen til fremtidig brug?

Det er en HTC Sensation, 
MVH Frank Pedersen

Back to Top
folp View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote folp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 16:26
Jeg undrer mig, er der virkelig ikke nogen der nogensinde har set en GPS markering på Google Earth eller på Nettet, der har forsøgt at ligge den ind i deres telefon? det er måske umuligt? så har jeg da købt en såkaldt smartfone forgæves, jeg var sikker på at når jeg om 3 år skulle til Canada, kunne jeg nu have lagret alle interessante GPS adresser i mobilen ,og fundet stederne til den tid.
MVH Frank Pedersen

Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 16:31
I mit GPS program kan jeg skrive addresser ind og gemme. Det er så et købeprogram eller app lagt på min iPhone
Back to Top
folp View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote folp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 19:09
Tak Kampus, min bruger Android, men skrive ind ,jeg tænker det tager en evighed ,en GPS adresse består af en masse tal osv, jeg troede at ligesom en Web adresse,kunne man markere og ligge ind i en mappe på mobilen ,så vile GPS kunne læse den og lede en til målet.
MVH Frank Pedersen

Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 19:26
Originally posted by folp folp wrote:

Tak Kampus, min bruger Android, men skrive ind ,jeg tænker det tager en evighed ,en GPS adresse består af en masse tal osv, jeg troede at ligesom en Web adresse,kunne man markere og ligge ind i en mappe på mobilen ,så vile GPS kunne læse den og lede en til målet.

Det kan du også, hvis du køber en Nokia Lumia med Windows Phone, og Nokia's Drive app. 

Oftest kan jeg nøjes med at skrive et firmanavn, så telefonen selv finde adressen!

M.v.h.
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 19:27
Hvis jeg kender mit mål, skal jeg da først skrive addressen ind, før GPS'en kan beregne ruten
Back to Top
db89 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote db89 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 19:59
Det han efterspørger er at kunne lægge GPS koordinator ind på telefonen, ikke firmanavne osv.
Du skal lige sikre dig at kortene over områderne er gemt på din mobil til offline brug.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 20:08
Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Hvis jeg kender mit mål, skal jeg da først skrive addressen ind, før GPS'en kan beregne ruten

Det behøver du ikke på Nokia's GPS software.

M.v.h.

Edited by Henrik B. - 26-Marts-2013 at 20:09
Back to Top
jan203 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jan203 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 20:25
kan du ikke markere ved og holde finger på og derefter sætte dem ind i noter og så hente der når de skal bruges.
eller er det noget andet du efterlyser.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 20:42
Originally posted by Henrik B. Henrik B. wrote:

Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Det behøver du ikke på Nokia's GPS software.

M.v.h.
Ah hvad, det er da helt normal procedure ved dedikeret GPS
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 20:48
Originally posted by folp folp wrote:

Lad os sige at jeg ser en GPS adresse i en avis eller på nettet

Hvad er en GPS adresse?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2013 at 20:48
Forskellen er, at en smartphone kan udnytte sin netopkobling, til at hente den nødvendige information - det kan en almindelig GPS ikke.

M.v.h.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.