recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Hvad skal jeg med atv3
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hvad skal jeg med atv3

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvad skal jeg med atv3
    Posted: 27-Marts-2013 at 15:32
Nu har jeg endelig købt en.
Fint med netflix, netradio og mirror. Men hvad skal jeg ellers bruge den til?
Back to Top
Otto J View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Otto J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 15:47
Originally posted by aerik aerik wrote:

Nu har jeg endelig købt en.
Fint med netflix, netradio og mirror. Men hvad skal jeg ellers bruge den til?

Ingenting?
Back to Top
thxtex View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thxtex Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 15:51
Leje film.
Back to Top
aerik View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 15:51
Originally posted by Otto J Otto J wrote:

Ingenting?

Skulle bare være sikker på, at jeg ikke snød mig selv for en masse guld!
Back to Top
Otto J View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Otto J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 15:57
Originally posted by aerik aerik wrote:

Skulle bare være sikker på, at jeg ikke snød mig selv for en masse guld!

Det frustrerende ved Apple TV er, at den gør nogle få ting, og de ting gør den så super lækkert, at man får lyst til at bruge den til en masse mere. Og det kan den så ikke Smile 

Udover måske at screensaver-funktionen kan sættes op til at hente billeder fra en shared photostream, så synes jeg ikke rigtigt der er nogen guldkorn at hente, som ikke er direkte åbenlyse - medmindre du har et specifikt behov der skal opfyldes, og så tænker jeg at du ikke havde stillet spørgsmålet så åbent... Wink
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 16:02
Der er ikke så mere den kan benytte til medmindre det lykkes nogle at jb den.
Back to Top
aerik View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 16:14
Originally posted by Otto J Otto J wrote:

Det frustrerende ved Apple TV er, at den gør nogle få ting, og de ting gør den så super lækkert, at man får lyst til at bruge den til en masse mere. Og det kan den så ikke Smile 

Udover måske at screensaver-funktionen kan sættes op til at hente billeder fra en shared photostream, så synes jeg ikke rigtigt der er nogen guldkorn at hente, som ikke er direkte åbenlyse - medmindre du har et specifikt behov der skal opfyldes, og så tænker jeg at du ikke havde stillet spørgsmålet så åbent... Wink

Du har fuldkommen ret.
Må sætte mig tilfreds med at det den kan, og er købt for, virker perfekt!
Back to Top
Naiera View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Naiera Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 16:47
Den kan også streame NBA International League Pass.

Med en amerikansk iTunes-konto er der adgang til et helt tosset stort udvalg af serier og film, til køb eller leje.

Hulu Plus er også vildt godt, men det kræver dog Unblock Us, og lidt fiksfakseri at få lov til at betale for.
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 17:58
Podcast. Det bruger jeg selv en del. 
Og leje film i iTunes.

Venlig hilsen
KB
Back to Top
Skalle06 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Skalle06 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 18:38
Streame musik fra Spotify via AirPlay, se podcasts, streame fra iTunes, streame fra DR Nu via AirPlay, spille Asphalt7 via mirroring, Netflix
Back to Top
aerik View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 20:03
Originally posted by Skalle06 Skalle06 wrote:

Streame musik fra Spotify via AirPlay, se podcasts, streame fra iTunes, streame fra DR Nu via AirPlay, spille Asphalt7 via mirroring, Netflix

Kan du uddybe det med via AirPlay ?

Back to Top
aerik View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2013 at 20:04
Har lidt problemer med hvis jeg fx hører musik på ipad og mirror det til ATV så stopper det efter ca 15 min
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.