|
Apple Express, optisk eller coax ? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Crelle ![]() Bruger ![]() Joined: 19-Februar-2010 Status: Offline Points: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-April-2013 at 13:56 |
Hey folk.
Jeg skal streame musik fra min Apple Express, til min B&W Panorama 2. Der er både Phono og optisk indput i dem begge.. Hvad vil være at fortrække til musik ? Vi snakker er kabel på en 3 meter ca. Det skal siges der skal bruges miniplug i dem begge. Normalt vil jeg nok vælge Coax til lyd, meeeen, hvad siger i kloge ?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: DK Status: Offline Points: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok vide at Airporten har analog minijack eller optisk digitalt (miniplug) ikke coax.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: DK Status: Offline Points: 1600 |
Kan se, at der er samme tilslutninger på din Panorama.
http://www.bigpicturebigsound.com/Bowers-Wilkins-Rocks-Out-Panorama-2-Soundbar.shtml Så den ligger lige til højrebenet; analog eller digital forbindelse. Prøv begge typer eller find ud af om den ene eller anden, har den bedste DAC. |
|
![]() |
|
Tak for svar Beanie, ja det ved jeg, ved ikke hvorfor jeg skrev coax, det var min fejl..
Det er minijack ja :) |
|
![]() |
|
Masterbrew ![]() Bruger ![]() Joined: 19-September-2009 Status: Offline Points: 92 |
Bare brug optisk, mon ikke B&W har kommet en passende DAC i deres produkt?
|
|
![]() |
|
Yep, går på miniplug..
Joo, vil da mene til den pris at DAC burde være ok :)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |