|
philips 42 pfl 6805 h |
Post Reply ![]() |
Author | |
Friis1 ![]() Junior bruger ![]() Joined: 05-Oktober-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-April-2013 at 10:35 |
Er der en der kan bekræfte at dette tv er en 2010 model? Evt. et link.
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du google modelnummeret kan du finde frem til masser af tests tilbage fra 2010, så det passer nok meget godt.....
Klaus |
|
![]() |
|
Friis1 ![]() Junior bruger ![]() Joined: 05-Oktober-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 24 |
Det er er nemlig det jeg også har set.
Problemet er det at en af mine venner har købt dette tv i Expert for 12000 kr. incl. en blu-ray afspiller i 3000 serien for ca. 6 mdr. siden. Er det ikke ALT for meget??? |
|
![]() |
|
Kasperkk83 ![]() Junior bruger ![]() Joined: 24-Marts-2013 Status: Offline Points: 23 |
Jo det virker dyrt, men din ven er vel selv ansvarlig for at åbne sine øjne når han handler? Hvis jeg køber en liter mælk for 25,- kr. kan vi vel også godt blive enig om det er min egen skyld?
Hvor er problemet?
|
|
![]() |
|
Alle ved hvad en en liter mælk bør koste, men tak for hjælpen.
Desværre er der nogen der tager "Experts" ord for gode vare, når de siger de får det bedste. Edited by Friis1 - 02-April-2013 at 15:09 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |