recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - ? ang smart tv og Router
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

? ang smart tv og Router

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
mhv_omjk View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 10-November-2010
Location: Odsherred, DK
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mhv_omjk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: ? ang smart tv og Router
    Posted: 20-April-2013 at 11:21
- Nu har jeg anskaffet mig et Samsung Smart-TV og vil derpå gerne have adgang til Viaplay film og Netflix men netflix kan den overhovedet ikke forbinde til og henviser til deres TV-hjælp side og Viaplay kan jeg godt streame live sport fra, men får en fejl hvergang jeg ville streame en film fra Viaplay, Hvad har jeg ikke taget højde for?
 
TV = UE32ES6715
 
Netgear router.
 
- Håber på en brugbar løsning.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Back to Top
Beanie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 21-Oktober-2008
Location: DK
Status: Offline
Points: 1600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Beanie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-April-2013 at 11:31
Hvem IS?
Back to Top
mhv_omjk View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 10-November-2010
Location: Odsherred, DK
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mhv_omjk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-April-2013 at 11:43
- Øhh ikke forstået?!
 
Hvis du mener udbyder så er det SEAS-NVE FIBERNET.


Edited by mhv_omjk - 20-April-2013 at 11:49
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Back to Top
mhv_omjk View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 10-November-2010
Location: Odsherred, DK
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mhv_omjk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-April-2013 at 13:42
- Ok jeg prøver at formulere mit spørgsmål lidt anderledes:
Jeg har anskaffet mig et Samsung Smart TV (jo - det er smart) Og har fået adgang til Smart Hub via SEAS-NVE Fibernet, har sat det her smart TV til mit delte Netværk - har tjecket LAN OG WAN forbindelserne forfra og bagfra - alt er forbundet og har forbindelse:
KAN BARE IKKE FÅ ADGANG TIL NETFLIX GENNEM MIN SMART HUB!!! - Hvad har jeg overset folkens?
 
TV = UE32ES6715
 
Nogen der kan guide mig videre her, på forhånd tak! (google er prøvet - og opgivet)
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Back to Top
fltk View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem


Joined: 04-Februar-2004
Status: Offline
Points: 10519
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fltk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-April-2013 at 14:30
Er du sikker på dit TV understøtter Netflix?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Back to Top
mhv_omjk View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 10-November-2010
Location: Odsherred, DK
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mhv_omjk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-April-2013 at 15:03
- Det fik jeg at vide at det skulle gøre, og det var installeret i Smart Hubben da jeg satte TV-et til, så det går jeg ud fra - indtil andet er bevist.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Back to Top
LarsGeisler View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 26-Juli-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 398
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LarsGeisler Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2013 at 08:31
Og du har tegnet abonnement til netflix?
Back to Top
mhv_omjk View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 10-November-2010
Location: Odsherred, DK
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mhv_omjk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Maj-2013 at 14:56
- Nej jeg får koderne tilsendt fra ydre mongoliet eller noget - JA SELFØLGELIG har jeg et betalt medlemsskab af Netflix! - Og jeg troede at her var hjælp at hente, desværre så er Samsung support Danmark ikke et hak bedre, de kan ikke forstå at deres nye modeller skal Netflix ESN godkendes før deres produkter sælges på det danske marked og tager mig og en hel masse Leasy kunder så stygt ved næsen at det grænser til noget kriminelt.
 
BVADR - siger jeg bare.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Back to Top
Theilo View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-Marts-2010
Location: Horsens,Danmark
Status: Offline
Points: 1226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Theilo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Maj-2013 at 15:26
Har du prøvet dette her : 1. Sluk og tænd enheden

Nulstilling af enheden er ofte nok til at genoprette muligheden for at oprette forbindelse til vores tjeneste. Hvis din enhed er tændt, skal du slukke for den med tænd-/sluk-knappen og tage stikket ud i mindst 10 sekunder. Efter 10 sekunder skal du sætte stikket i igen og tænde den med tænd-/sluk-knappen. 2. Afbryd og genopret forbindelsen til Netflix-programmet

Denne vejledning fungerer på de fleste elektroniske enheder med Netflix-app'en.

a. Start Netflix-app'en. b. Brug pilene på fjernbetjeningen til at indtaste følgende sekvens:

Op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op

c. Vælg Deaktiver (Deactivate), og forlad skærmen. d. Genstart Netflix-app'en, og log ind på din konto.

3. Test internetforbindelsen på din enhed

Mange enheder har et program, der kan teste internetforbindelsen. Hvis ikke, kan du prøve at åbne en app-butik eller et andet internetafhængigt program og kontrollere, om enheden kan kontakte internettjenester.

Hvis du ikke kan oprette forbindelse til internettet, kan der være problemer med netværksforbindelsen.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Back to Top
mhv_omjk View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 10-November-2010
Location: Odsherred, DK
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mhv_omjk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Maj-2013 at 12:32
 - Ja det har jeg prøvet, Men problemet er at Smart Hub melder Netflix ESN : Not supported for UE32ES6715, så det er hos Samsung denne model skal ESN aktiveres.
 
Jeg har Nul-stillet enheden 20 gange, trykket den remote-kode de næste 30 - der er bare ikke hul igennem FØR SAMSUNG DANMARK NOSSER SIG SAMMEN OG FÅR ES6715 ESN GODKENDT!!!!
 
- Og jeg tror godt at de må få fingrene ud af gas-cylindrene før LEASY A/S tager røven på flere kunder!!


Edited by mhv_omjk - 11-Maj-2013 at 12:37
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Back to Top
Theilo View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-Marts-2010
Location: Horsens,Danmark
Status: Offline
Points: 1226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Theilo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Maj-2013 at 16:15
https://www.facebook.com/SamsungDanmark/posts/469986669702615

Virker for nogen.
Har du fast ip på tv eller kører det som DHCP
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Back to Top
zczc View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 02-Maj-2010
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 398
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zczc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Maj-2013 at 16:29
Originally posted by mhv_omjk mhv_omjk wrote:

 - Ja det har jeg prøvet, Men problemet er at Smart Hub melder Netflix ESN : Not supported for UE32ES6715, så det er hos Samsung denne model skal ESN aktiveres.
 
Jeg har Nul-stillet enheden 20 gange, trykket den remote-kode de næste 30 - der er bare ikke hul igennem FØR SAMSUNG DANMARK NOSSER SIG SAMMEN OG FÅR ES6715 ESN GODKENDT!!!!
 
- Og jeg tror godt at de må få fingrene ud af gas-cylindrene før LEASY A/S tager røven på flere kunder!!

Lær at opføre dig ordentligt.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.