|
40" skærm til erhvervsbrug + ophæng |
Post Reply ![]() |
Author | |
egobent ![]() Ny bruger ![]() Joined: 20-November-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29-April-2013 at 11:22 |
Hej,
jeg står og skal indkøbe 2 40" tv til erhvervsbrug, dvs. at de kommer til at hænge i oplyste lokaler og derfor skal de være optimale til dette. Er der nogle der kan komme med nogle gode forslag til hvilke tv, der vil være det bedste at investere i? Derudover skal jeg have ophæng til disse skærme, et alm. ophæng der bare skal bruges på standard væg og et der skal have en arm, så tv'et kan bevæges rundt, evt. sådan en arm man kan dreje rundt, nogle gode forslag til disse ophæng til en 40" skærm? håber at I kan hjælpe, så jeg kan få indkøbt noget ordentligt.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.viewsoniceurope.com/uk/shop/europe/denmark/ Eller Av-Connetion i Sønderborg De forhandler b.la. Sharp Prof. skærme og udstyr Obs. Antager at skærmene er tændt hele dagen Derfor obs. på holdbarheden / varme o.s.v. |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
egobent ![]() Ny bruger ![]() Joined: 20-November-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 13 |
De skal egentlig bruges i vores mødelokaler, til at smide information op på, så kunderne kan se med på møder. Så de er ikke tændte hele dagen - kun når der er møder :)
Hvis du har nogle gode forslag til skærm, tager jeg gerne imod dette :)
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 26-Juli-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 398 |
Et hvilket som helst LCD/LED burde kunne gøre det, hvis de har en HDMI indgang eller evt. andre. Det bliver nok værre med en arm der kan holde til vægten.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
Jeg vil ikke anbefale nogle, men købe efter garanti og et godt billede til det lyse rum. Bed f.eks om 3 års forhandler garanti gerne mere Så er dårligste faldet fra. Køb en af de resterende., |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4760 |
Hej . Jeg vil foreslå dig at købe Vogels ophæng. De er gode og jeg er sikker på at de har et der kan klare skærmens vægt: Hilsen Carsten. Edited by csell - 29-April-2013 at 14:33 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |