recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - HJÆLP til D8005 CA-modul
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

HJÆLP til D8005 CA-modul

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BlackAce Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: HJÆLP til D8005 CA-modul
    Posted: 28-December-2011 at 15:15
Hello

Kun folk med Samsung D8005 og SOM bruger STRONG CA-modul kort fra Canal Digital.

Jeg har ovenstående ca-kort, kan IKKE få det til at virke. Hverken Samsung Support eller CD support kan hjælpe. Har snakket med gud hvor mange mennesker i 3 dage. Ikke en som gider hjælpe mig her på recordere.dk ???

Nogle som kan fortælle hvordan CA-kortet skal vende i tv'et ???

Jeg har prøvet begge måder uden det virker.

Jeg kan ikke komme ind i "fælles interface", mit CA-kort bliver ikke genkendt, selvom at CD siger at alt er i orden fra deres side.
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Back to Top
Pony65 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pony65 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2011 at 16:03
Det er vigtigt at CA-modulet vender rigtigt og at der ikke bruges vold når det monteres. Du kan godt ødelægge de små tynde ben i TV'et

CA-Modulet giver et lille klik når det er isat rigtigt ( brug ikke vold )
Back to Top
BlackAce View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BlackAce Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-December-2011 at 07:38
Originally posted by Pony65 Pony65 wrote:

Det er vigtigt at CA-modulet vender rigtigt og at der ikke bruges vold når det monteres. Du kan godt ødelægge de små tynde ben i TV'et

Jeg spørger om hvilken vej det skal vende, når fx tv'et ligger ned. Er godt klar over ikke at bruge vold på kortet, men det "klikker" uanset hvilken vej jeg vender det.

Undskyld for at først at svare nu, men jeg havde CD og Samsung supporten hele dagen, det endte med at der skal en tekniker ud og kigge på mit tv.

TV'et blev nulstillet og der blev også brugt, mute 2 4 7 og exit med sucess, men intet hjalp, jeg får simpel ikke adgang fælles interface.
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Back to Top
Piro View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Piro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2013 at 13:06
Det er ikke problemet, for modulet køre fint.
Back to Top
E. Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E. Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2013 at 15:06
Originally posted by Pony65 Pony65 wrote:

Man skal passe meget på med disse skærme. De er spinkle og ikke beregnet
til mange års brug...tvært imod

CA- modulet bør kun vende på en måde.
Hvis det kan spejlvendes er der noget galt.

Kortet fra Canal+ skal have deres logo mod dig selv ( ind imod væg)
E.L.
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2013 at 16:53

Nu bruger jeg et You See modul, men måden det indsættes må være den samme, og det sidder med bagsiden af modulet mod bagsiden af TVet, og kortet sidder med dets forside mod bagsiden af TVet. (Chippen vender mod væggen.)
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
mobanet View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mobanet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2013 at 17:37
Jeg har samme problem med mit E8000. Efter at have prøvet en masse gange, så ville den pludselig godt, men efter kort tid, så begyndte tv'et at drille igen. 
Tv'et viste bare intet signal, når modulet er isat. Så snart jeg tog det ud, så virkede det igen.

Har endnu ikke fået det til at virke. Modulet er et conax modul til Mtv unlimited. Modulet fejler intet.

Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2013 at 18:17

Har du sat modulet ind som jeg beskrev, og isat kortet som jeg beskrev.?
Har du e.v.t. prøvet med et andet modul.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.