|
HJÆLP til D8005 CA-modul |
Post Reply ![]() |
Author | |
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2008 Location: København Status: Offline Points: 760 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28-December-2011 at 15:15 |
Hello
Kun folk med Samsung D8005 og SOM bruger STRONG CA-modul kort fra Canal Digital. Jeg har ovenstående ca-kort, kan IKKE få det til at virke. Hverken Samsung Support eller CD support kan hjælpe. Har snakket med gud hvor mange mennesker i 3 dage. Ikke en som gider hjælpe mig her på recordere.dk ??? Nogle som kan fortælle hvordan CA-kortet skal vende i tv'et ??? Jeg har prøvet begge måder uden det virker. Jeg kan ikke komme ind i "fælles interface", mit CA-kort bliver ikke genkendt, selvom at CD siger at alt er i orden fra deres side. |
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-September-2008 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vigtigt at CA-modulet vender rigtigt og at der ikke bruges vold når det monteres. Du kan godt ødelægge de små tynde ben i TV'et
CA-Modulet giver et lille klik når det er isat rigtigt ( brug ikke vold )
|
|
![]() |
|
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2008 Location: København Status: Offline Points: 760 |
Undskyld for at først at svare nu, men jeg havde CD og Samsung supporten hele dagen, det endte med at der skal en tekniker ud og kigge på mit tv.
TV'et blev nulstillet og der blev også brugt, mute 2 4 7 og exit med sucess, men intet hjalp, jeg får simpel ikke adgang fælles interface.
|
|
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|
![]() |
|
Piro ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 03-Maj-2013 Location: Fredericia Status: Offline Points: 2 |
Det er ikke problemet, for modulet køre fint.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
Man skal passe meget på med disse skærme. De er spinkle og ikke beregnet til mange års brug...tvært imod CA- modulet bør kun vende på en måde. Hvis det kan spejlvendes er der noget galt. Kortet fra Canal+ skal have deres logo mod dig selv ( ind imod væg) |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Nu bruger jeg et You See modul, men måden det indsættes må være den samme, og det sidder med bagsiden af modulet mod bagsiden af TVet, og kortet sidder med dets forside mod bagsiden af TVet. (Chippen vender mod væggen.) |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mobanet ![]() Bruger ![]() Joined: 27-August-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 184 |
Jeg har samme problem med mit E8000. Efter at have prøvet en masse gange, så ville den pludselig godt, men efter kort tid, så begyndte tv'et at drille igen.
Tv'et viste bare intet signal, når modulet er isat. Så snart jeg tog det ud, så virkede det igen. Har endnu ikke fået det til at virke. Modulet er et conax modul til Mtv unlimited. Modulet fejler intet.
|
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Har du sat modulet ind som jeg beskrev, og isat kortet som jeg beskrev.? Har du e.v.t. prøvet med et andet modul.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |