recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Hjælp Denon
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hjælp Denon

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BusinessBo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjælp Denon
    Posted: 17-Maj-2013 at 20:23
Hey

Har fået et problem med min nye indkøbte forstærker..

Kørte 3.1 lyd, men så fik jeg sat mine sidste 2 bag højtaler til, hvilket også kørte fint. Havde kun slået de 2 ekstra højtaler til som ydeligere "højtaler input", men så vil jeg kaliber det med en mikrofon. Dette har desværre givet det problem at den ikke vil afspille lyd i surroundsound.

Hvordan kan jeg slå det til igen ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Back to Top
Cyberguyen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cyberguyen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Maj-2013 at 12:14
Hvis det er en 7.1 surround receiver, så laver mange den fejl at sætte de bagerste af et 5.1 system til "surround bag" terminalerne.
Man skal i stedet sætte de bagerste fra et 5.1 system til "surround" terminalerne.
Back to Top
BusinessBo View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BusinessBo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Maj-2013 at 23:01
Originally posted by Cyberguyen Cyberguyen wrote:

Hvis det er en 7.1 surround receiver, så laver mange den fejl at sætte de bagerste af et 5.1 system til "surround bag" terminalerne.
Man skal i stedet sætte de bagerste fra et 5.1 system til "surround" terminalerne.

Ja okay.. Det skal jeg lige have ændret. Det er dog begyndt at virke, men der er stadig noget udsving i lyden når jeg køre et dolby lydspor. Gælder dog kun for de kanaler med 5.1 lydspor.
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.