|
hjælp til lille højtalere/anlæg |
Post Reply ![]() |
Author | |
wedelgaard ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Oktober-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-Maj-2013 at 21:56 |
Hej recordere,
Jeg står og skal til at have investeret i lidt lyd til stuen. Desværre er jeg ikke så meget inde i Hi-Fi, så jeg håber at I har nogle gode råd :)
Jeg er på udkig efter et stereo anlæg til ca. 2.000 kr. Det skal udelukkende bruges til at afspille musik via min AirPort Express (Airplay). Jeg har været en tur i Hi-Fi klubben som anbefalede et par ARGON aktive højtalere. De lød godt, men fik ik mange stjerner for udseende :) Jeg har også kigget på et Logitech Z523 (Jeg har ikke noget problem med at have en lille sub stående). Det er rimelig billigt, men anmeldelserne på nettet synes jeg er lidt blandede. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19668 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 26-Juli-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 398 |
Argon fås da i hvid, så er WAF'en da steget 50.000%.
![]() ![]() Der er næppe ret mange her der vil stemme på en computerhøjttaler til musiklytning, men hvis du synes det er ok, så er det jo det vigtigste. Ellers er brugtmarkedet en mulighed. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-Februar-2011 Location: DK, Langå Status: Offline Points: 1245 |
Hvad med et par Audioengine A5+. Har et sæt der har fungeret som køkkenhøjtalere igennem det sidste års tid - de spiller i mine øjne rigtigt godt til det brug.
/ask |
|
![]() |
|
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 10-Februar-2008 Status: Offline Points: 199 |
Hvis du har plads til en lille sub, så find et sæt Focal sib 2.1 brugt og brug forstærkeren i SUB´en ellers Audioengine AE5 aktive spiller rigtig godt til prisen og størrelsen.
|
|
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|
![]() |
|
wedelgaard ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Oktober-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 57 |
Tak for alle jeres svar. Jeg vil se lidt nærmere på de mange bud i har givet :) Det har været en stor hjælp. Tak skal i have.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |