|
Billedet stopper |
Post Reply ![]() |
Author | |
hens ![]() Junior bruger ![]() Joined: 21-December-2005 Status: Offline Points: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19-Juni-2013 at 00:51 |
Hej
Jeg synes billedet på mit nye Samsung F6475 tit laver mini-mini-ophold: Har lige set en Johan Falk-film på DR hvor den gjorde det, har ikke set det før. Jeg har Yousee tv-pakke. Hvad kan være årsagen? Hilsen Henrik |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yousee signalet er mit bud.
|
|
![]() |
|
hens ![]() Junior bruger ![]() Joined: 21-December-2005 Status: Offline Points: 37 |
Tak for svar:-).
Er det noget Yousee kan gøre noget ved fremover?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Har lige set optagelsen af den udsendelse, der var intet at bemærke, så det kan være en lokal fejl i signalet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 29-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1259 |
Ja, det lyder som dårligt signal, men det kan have mange årsager.
Er det på alle kanaler eller kun på enkelte. Hvis det kun er på enkelte kanaler, kan årsagen være forstyrrelser pga udefra kommende signaler i luften. Løsningen er nye kabler og stik, der er afskærmede og tætte. Hvis det er generelt på alle kanaler, så er der sikkert en fejl et sted, men om det er din installation eller Yousee's kabler er svært at vide for os. Det kræver en lokal undersøgelse. |
|
![]() |
|
ok, jeg har købt et nyt kabel (5 meter) og stikdåsen i væggen er forholdsvis ny.
Jeg vil tjekke om det er på andre kanaler også, der er også problemer med billede/lyd-synkronisering på fx TV2 News.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Jeg har oplevet det på andre Samsung modeller også. Der var det en fejl i billedbehandlingen, der laver et hickup. Du må nok prøve at lege lidt med motionsystemet og se om du kan få det til at gå væk.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Ok, jeg havde håbet det var Yousee der var problemet.
Hvor finder jeg motionsystemet og kan du anbefale nogle indstillinger? Jeg må så sige at det foreløbig kun har været igår, i den svenske krimi, der var problemer.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Som du har læst i Manualen, så kommer alle billede og lyd indstillinger når der trykkes på Menu.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jep de gør, men jeg kan ikke lige se hvor/hvad jeg skal indstille for at udbedre "stoppene"?
|
|
![]() |
|
Stort set alt hvor der kan vælges Til/Fra er sat til fra, bortset fra Motion Light og LED Motion som er sat til.
|
|
|
|
![]() |
|
ok tak, jeg må prøve. Det bliver lidt svært, der skal være en udsendelse/film der laver problemet så jeg kan tjekke mens den spiller
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |