|
Nyt lydsystem |
Post Reply ![]() |
Author | |
Lause ![]() Ny bruger ![]() Joined: 05-April-2010 Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20-Juni-2013 at 09:27 |
Hej,
Jeg er lige blevet single, og derfor skal jeg selvfølgelig ud og investere i noget nyt grej! I den forbindelse har jeg lidt forskellige spørgsmål. Jeg har et Panasonic fladskærm, som jeg påtænker at have sat til soundbar af en art. Udfordringen er, at mit TV hænge på en 'dreje' arm - Hvordan fungerer det med at have lyden/højtalere der peger direkte ud fra væggen? Giver det et helt skævt lydbillede, når man så drejer tv'et til en af siderne? Hvis jeg får en soundbar/højtaler, ville det så være en idé at sætte det til en forstærker, eller er det overkill? Og hvad skal man ud og investere i? Udover det, kunne jeg godt tænke mig at få højtaler/soundbar op i soveværelset og muligvis og køkkenet, som jeg så både vil kunne spille musik på og også radio. Hvordan klares det lettest? Jeg har set Sonos kan gøre det trådløst - Ville det være den bedste løsning? Og jeg går ud fra, at Sonos også kan spille fra PC. På forhånd tak! |
|
![]() |
|
ozimek ![]() Bruger ![]() Joined: 14-April-2013 Location: Aalborg, DK Status: Offline Points: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Soundbars er aktive, hvilket vil sige at de har indbygget forstærker. Der er altså ikke meget fidus i at sætte en forstærker til. Hvis du vil have "rigtige" højttalere er det en anden sag.
Hvad mener du med om Sonos kan spille fra en PC? Hvis du mener musikfiler gemt på PC er svaret JA. hvis du mener om der kan køre en Sonos klient på en PC er svaret NEJ.
|
|
![]() |
|
Lause ![]() Ny bruger ![]() Joined: 05-April-2010 Status: Offline Points: 9 |
Det var ment som filer fra PC'en og så trådløst over til den.
Noteret med aktive forstærker! Tak for det!
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 12-Maj-2009 Status: Offline Points: 817 |
Det kan sagtens lade sig gøre.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |