|
Defekt Gallo TR-1 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 13-Juli-2006 Location: 4653 Status: Offline Points: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Juni-2013 at 20:33 |
Min TR-1 subwoofer er vist brændt af, (sammen med mit Samsung TV, muligvis i uvejret i onsdags). Den brummer lidt men siger ellers ikke en lyd. Der er ikke lys i signal lampen. Og så er køleribben sindssyg varm.
Jeg har skiftet sikringen i den, men det ændrede intet. Er der nogen der har et bud på, hvad der kan være galt, eller hvor jeg evt. kan få en ny strømforsyning til den? Det kan næsten ikke være andet. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19668 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Start med at kontakt din forsikring, det kan være at den er dækket.....
Hvis den bliver sindssygt varm, er det måske strømforsyningen, men det an lige så vel være udgangstrinnet (det danner mere varme end strømforsyningen). Klaus |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 13-Juli-2006 Location: 4653 Status: Offline Points: 10964 |
Jeg har en fejl og uheldsforsikring som dækker, men den har også en rimelig stor selvrisiko, som jeg mener er på 1000,-. Så jeg ved ikke lige om det kan svare sig, at bruge den.
Køleribben bliver sindssyg varm, slet ikke til at røre ved. Men spørgsmålet er vel mere, hvor jeg evt. kan få reservedele til den, da jeg formoder hele strømforsyningen og linie ind/udgangen mere eller mindre er integreret i en samlet enhed. Og så kan jeg da selv skifte den. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Joined: 26-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1559 |
Vil det ikke være dyrere i sig selv end at give 1000kr. i selvrisiko?
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 30-Marts-2007 Status: Offline Points: 2822 |
Sandsynligvis får du en ny subwoofer for din selvrisko på 1000kr, det kan vist godt betale sig.
|
|
![]() |
|
Jo, det er også en mulighed, at jeg kan få en helt ny. Det er i bund og grund forsikringens problem, da jeg ikke skal stå værre end før skaden skete. Men hvis operationen er forholdsvis lille, så kunne det være nemmere, end at køre den via forsikringen.
|
|
![]() |
|
Subben er nu meldt til forsikringen. Min selvrisiko er forøvrigt kun 717,- (spørg mig ikke om hvorfor, det var forsikringsselskabet der fortalte mig det).
Så nu kommer der en såkaldt tekniker ud og kigger på den, hvis de ellers vil røre ved sådan noget ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |