|
Samsung es8005 |
Post Reply ![]() |
Author | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 30-Juli-2011 Status: Offline Points: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-Juli-2013 at 22:28 |
Hej der ude
Jeg har hørt at man kan tilslutte en USB dvd drive til Samsung ES8005 og jeg vil lige høre om der er nogen der har nogle erfaring med det og om man evt. Kan tilslutte Apple USB superdrive God sommer til alle |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-December-2009 Location: Randers C Status: Offline Points: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænker du ikke på USB harddisk /nøgle. Kan ikke lige se hvad et dvd drev skulle kunne gøre, ej heller hørt om man kunne tilslutte det.
Med en USB harddisk fungerer det upåklageligt . |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 30-Juli-2011 Status: Offline Points: 128 |
Jeg har en 1tb harddisk og det virker fint
Jeg kan desvære ikke husle hvor jeg har læst om USB dvd til tv men en ting er sikker jeg kan ikke finde igen Håber der en der kan hjælpe mig |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4948 |
Hvad vil du bruge den funktion til, hvis man kan tilslutte et USB DVD drev?
Du kan med alt sandsynlighed ikke afspille en DVD med det software som ligger i tv'et.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |