|
AV-Connection Odense - Billeder |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |||
voight ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 23-September-2012 Location: Fyn Status: Offline Points: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-Juli-2013 at 15:04 |
||
Hej Alle.
Nu hvor jeg har ferie, kan man lige så godt bruge tiden må at kigge på hi-fi. Derfor tog jeg til AV-Connection i Odense for at kigge lidt, og tænkte jeg ville tage lidt billeder og fremvise til jer:) hope you like! Billederne fylder for meget til her inde, så de er lagt på hifigalleriet link: http://www.hifigalleri.dk/fotoalbum/diverse_hifi/3957-av_connection_odense?status=2 God sommer:) |
|||
![]() |
|||
aznhandles ![]() Bruger ![]() Joined: 06-Oktober-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Fantastisk! Det er super gode billeder....
Det ser ud som om butikken er pænt stor!
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
||
Super gode billeder, og det er en meget lækker butik. Jeg skulle egentlig have været forbi for at lave en besøgsartikel, men så kom der desværre så meget alvorligt på tværs.
Men nu må jeg vist se at få taget mig sammen
![]() |
|||
![]() |
|||
voight ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 23-September-2012 Location: Fyn Status: Offline Points: 39 |
||
i følge hjemmesiden står der: Panasonic Center forretningen på Dalumvej i Odense er en moderne radio/TV, Hi-Fi- og hjemmebio butik efter alle kunstens regler. AV-Connection Odense er et af landets største og flotteste Panasonic Center med et kæmpe udvalg af alt inden for Panasonic og Loewe fladskærms TV, blu-ray afspillere, harddiskoptagere, hi-fi anlæg i alle størrelser, hjemmebio projektorer, surroundanlæg og højttalere i alle prisklasser. I den næsten 300 m² store butik i Odense findes en lang række showrooms med et stort udvalg af produkter lige fra den lette ende med små stereoanlæg til de større og tunge high-end audio- og videosystemer. Alle er velkommen til at komme forbi og få en uforpligtende demonstration og snak. |
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2010 Location: Sønderborg Status: Offline Points: 2126 |
||
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|||
![]() |
|||
||
Det ikke min omtale, det nu bare hvad der står på deres hjemmeside. Det skal så også siges jeg har et familie medlem (lidt længere ude) som er ansat i butikken. Men dette gør jo intet galt i at dele lidt billeder med jer? |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
||
Det skulle vel aldrig være din fætter.
![]() |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
||
Hvis du havde holdt kommentaren om, at du var i familie med nogen der arbejder i butikken, ude så havde det nok lugtet lidt mindre af reklame. Den var ikke gået i vores forum
![]() |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-Marts-2007 Status: Offline Points: 536 |
||
Reklame eller ej. Det er en pæn butik!
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
||
Nu kan jeg ikke tage stilling til denne tråd som sådan. men alt andet lige så har jeg lavet flere besøgsartikler, og fået skyld at jeg laver reklame for de pågældende, hvilket naturligvis ikke er tilfældet. Der skal så lidt til, at folk får ondt et eller andet sted. Jeg ser det nærmest som "Tyv tror hver mand stjæler"
![]() |
|||
![]() |
|||
||
TAK. Det intet reklame i dette! Skød bare nogle billeder og ville dele dem med jer hvilket så åbenbart var forkert? ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Vist er det ikke forkert i mine øjne. Jeg har nydt dine billeder
![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |