recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - AV-Connection Odense - Billeder
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

AV-Connection Odense - Billeder

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Junior bruger
Junior bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote voight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: AV-Connection Odense - Billeder
    Posted: 23-Juli-2013 at 15:04
Hej Alle.

Nu hvor jeg har ferie, kan man lige så godt bruge tiden må at kigge på hi-fi. Derfor tog jeg til AV-Connection i Odense for at kigge lidt, og tænkte jeg ville tage lidt billeder og fremvise til jer:) hope you like!

Billederne fylder for meget til her inde, så de er lagt på hifigalleriet
link: http://www.hifigalleri.dk/fotoalbum/diverse_hifi/3957-av_connection_odense?status=2

God sommer:)
Back to Top
aznhandles View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aznhandles Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2013 at 15:32
Fantastisk! Det er super gode billeder....

Det ser ud som om butikken er pænt stor!
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2013 at 15:46
Super gode billeder, og det er en meget lækker butik. Jeg skulle egentlig have været forbi for at lave en besøgsartikel, men så kom der desværre så meget alvorligt på tværs.

Men nu må jeg vist se at få taget mig sammenTongue
Back to Top
voight View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote voight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2013 at 15:55
Originally posted by aznhandles aznhandles wrote:

i følge hjemmesiden står der: Panasonic Center forretningen på Dalumvej i Odense er en moderne radio/TV, Hi-Fi- og hjemmebio butik efter alle kunstens regler. AV-Connection Odense er et af landets største og flotteste Panasonic Center med et kæmpe udvalg af alt inden for Panasonic og Loewe fladskærms TV, blu-ray afspillere, harddiskoptagere, hi-fi anlæg i alle størrelser, hjemmebio projektorer, surroundanlæg og højttalere i alle prisklasser. I den næsten 300 m² store butik i Odense findes en lang række showrooms med et stort udvalg af produkter lige fra den lette ende med små stereoanlæg til de større og tunge high-end audio- og videosystemer. Alle er velkommen til at komme forbi og få en uforpligtende demonstration og snak.
Back to Top
Steen6400 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steen6400 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2013 at 19:19
Originally posted by voight voight wrote:

i følge hjemmesiden står der: Panasonic Center forretningen på Dalumvej i Odense er en moderne radio/TV, Hi-Fi- og hjemmebio butik efter alle kunstens regler. AV-Connection Odense er et af landets største og flotteste Panasonic Center med et kæmpe udvalg af alt inden for Panasonic og Loewe fladskærms TV, blu-ray afspillere, harddiskoptagere, hi-fi anlæg i alle størrelser, hjemmebio projektorer, surroundanlæg og højttalere i alle prisklasser. I den næsten 300 m² store butik i Odense findes en lang række showrooms med et stort udvalg af produkter lige fra den lette ende med små stereoanlæg til de større og tunge high-end audio- og videosystemer. Alle er velkommen til at komme forbi og få en uforpligtende demonstration og snak.
Super flot omtale, man får faktisk en fornemmelse af du er sælger i butikken, men det kan selvfølgelig ikke passe.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Back to Top
voight View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote voight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2013 at 20:32
Originally posted by Steen6400 Steen6400 wrote:

Super flot omtale, man får faktisk en fornemmelse af du er sælger i butikken, men det kan selvfølgelig ikke passe.

Det ikke min omtale, det nu bare hvad der står på deres hjemmeside.
Det skal så også siges jeg har et familie medlem (lidt længere ude) som er ansat i butikken. Men dette gør jo intet galt i at dele lidt billeder med jer?
Back to Top
Mufti View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mufti Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juli-2013 at 09:27
Det skulle vel aldrig være din fætter.LOL
Back to Top
Torben Rasmussen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Torben Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juli-2013 at 09:53
Hvis du havde holdt kommentaren om, at du var i familie med nogen der arbejder i butikken, ude så havde det nok lugtet lidt mindre af reklame. Den var ikke gået i vores forum
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Back to Top
Kasper Jensen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kasper Jensen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juli-2013 at 10:30
Reklame eller ej. Det er en pæn butik!
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juli-2013 at 10:37
Originally posted by Torben Rasmussen Torben Rasmussen wrote:

Hvis du havde holdt kommentaren om, at du var i familie med nogen der arbejder i butikken, ude så havde det nok lugtet lidt mindre af reklame. Den var ikke gået i vores forum
Nu kan jeg ikke tage stilling til denne tråd som sådan. men alt andet lige så har jeg lavet flere besøgsartikler, og fået skyld at jeg laver reklame for de pågældende, hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

Der skal så lidt til, at folk får ondt et eller andet sted. Jeg ser det nærmest som "Tyv tror hver mand stjæler"Wink 
Back to Top
voight View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote voight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juli-2013 at 10:49
Originally posted by Hother Hother wrote:

Nu kan jeg ikke tage stilling til denne tråd som sådan. men alt andet lige så har jeg lavet flere besøgsartikler, og fået skyld at jeg laver reklame for de pågældende, hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

Der skal så lidt til, at folk får ondt et eller andet sted. Jeg ser det nærmest som "Tyv tror hver mand stjæler"Wink 

TAK. Det intet reklame i dette! Skød bare nogle billeder og ville dele dem med jer hvilket så åbenbart var forkert?

Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Juli-2013 at 10:54

Originally posted by Hother Hother wrote:

TAK. Det intet reklame i dette! Skød bare nogle billeder og ville dele dem med jer hvilket så åbenbart var forkert?

Vist er det ikke forkert i mine øjne. Jeg har nydt dine billederSmile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.