|
Slim Wall Mount til Samsung UE46F8005 |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
amunk ![]() Ny bruger ![]() Joined: 29-Juli-2013 Location: København Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29-Juli-2013 at 16:21 |
Er der der har erfaring med ovenstående?
Jeg har selv monteret mit men synes at tv'et hænger længere fra væggen end jeg havde forestillet mig. Desuden synes jeg det virker lidt skrøbeligt i den del der fastgør wiren til tv'et. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Joined: 06-Oktober-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du evt. et billede af dit setup?
|
|
![]() |
|
amunk ![]() Ny bruger ![]() Joined: 29-Juli-2013 Location: København Status: Offline Points: 3 |
OPDATERING:
Efter at have været i dialog med Hifiklubben omkring ovenstående er jeg blevet lidt klogere... 1. Der findes ikke et Samsung Slim Wall Mount der *passer* til F8000 serien. Det ophæng som de anbefaler er i virkeligheden ikke lavet til den model så brugen må tillempes. 2. Man kan ikke bruge de medfølgende vejledninger til ret meget. Måden som jeg har gjort for bedste resultat er følgende: Jeg anvender alene det dele fra Wall mount der skal berøre væggen. Således ignoreres brugen af de mellemste afstandsstykker. Det virker forkert når man går sådan idet de dele der berører væggen er koniske og således ikke har et stor flade op mod tv'et. Resultatet er nogenlunde tilfredstillende på denne måde. Der er ca 15-20 mm fra væggen til bagerste det på tv'et. Hifiklubben måtte dog medgive at de nok burde revurdere deres beskrivelse på deres website af ovenstående kombi. |
|
![]() |
|
Dakota ![]() Ny bruger ![]() Joined: 04-Oktober-2011 Location: København Status: Offline Points: 14 |
Jeg har prøvet det beslag HiFi-klubben anbefaler til min 55" F8005:
https://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/tv-tilbehor/samsung_wmn3000-_vagbeslag_vesa-200x200.htm Det betyder at tv'et kommer til at hænge enormt langt ude (4-5 cm), hvilket jeg ikke finder optimalt. I stedet har jeg nu bestilt dette: http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/television/tv-accessories/WMN350M/XC?subsubtype=photo-frame-wall-mount Det skulle ankomme i dag, så jeg giver lige lyd i løbet af weekenden mht. hvordan det fungerer. Edited by Dakota - 02-August-2013 at 11:38 |
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Joined: 06-Oktober-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 195 |
Ja gør det.. Er selv nemlig ude efter et slimbeslag fra Samsung. Der medfølger jo et afstandsadaptor ovenikøbet når du køber selve fladskærmen. Fik du brugt dem?
Jeg holder mig til 3000-modellen, og om der er 4 cm afstand, er det perfekt. Jeg skal nemlig have et LED-strips bagpå.
|
|
![]() |
|
Ja - jeg brugte 3000A modellen til 46 tommer og brugte naturligvis de to afstandsstykker der følger med tv'et.
|
|
![]() |
|
Dakota ![]() Ny bruger ![]() Joined: 04-Oktober-2011 Location: København Status: Offline Points: 14 |
Det fungerer virkelig dårligt, så det ryger tilbage igen. Selve rammen på tv'et kommer til at sidde 5 cm (!) fra væggen, da de (fra tv'et) medfølgende afstandsstykker skal benyttes. Der er på ingen måde tale om noget der bare ligner et slim line wall mount, så det kan absolut ikke anbefales. |
|
![]() |
|
Godt input. De ser også dårlige ud! Der skal man lave 2 huller pr. beslag og det ser ikke slim ud.
|
|
![]() |
|
DrunkenDK ![]() Ny bruger ![]() Joined: 16-Juni-2009 Status: Offline Points: 5 |
Har selv været i dialog med Samsung... Og jo der findes et beslag til de nye... Har selv mit 65" hængende...
http://m.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/television/tv-accessories/WMN350M/XC?subsubtype=photo-frame-wall-mount Købte mit ved computersalg.dk som imponerede det hjem da den ikke officielt ikke er kommet ud i DK endnu... |
|
![]() |
|
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 19-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 143 |
#DrunkenDK
Er det ikke samme ophæng som Dakota ikke mener passer til UE46F8005? /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
|
DrunkenDK ![]() Ny bruger ![]() Joined: 16-Juni-2009 Status: Offline Points: 5 |
Jo det er nemlig så, men passer nu meget godt... Også til 46"
|
|
![]() |
|
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 19-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 143 |
OK, tak for meldingen. Afventer mit UE46F8005 i næste uge.
Så skal jeg bare finde det til en fornuftig pris et sted. /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |