recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  New Posts New Posts RSS Feed - Tdcplay lukker ned
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Tdcplay lukker ned

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhjorsal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tdcplay lukker ned
    Posted: 17-August-2013 at 08:57
Jeg har en IPhone5 med TDCPlay, og det er jo egentlig okay da det er en firmatelefon og dermed gratis for mig, dog irretere det mig grænseløst at TDCPlay lukker ned hver gang telefonens skærm går på pausemode eller hvis jeg går væk fra TDCPlay og ind i en anden apps. Hvilket egentlig gør TDCPlay ganske værdiløst på dette medie. Jeg har også TDCPlay på en Ipad3 og der fungere det ganske upåklageligt, og indstillingerene er det samme, Hvad går der galt på IPhonen?
Mvh
Johnny
Back to Top
Stougaard View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stougaard Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-August-2013 at 09:12
Jeg kender ikke lige til det men har da et par forslag du kan prøve.
Prøv at genstarte telefonen og se om det virker.
Hvis det stadig er et problem kunne programmet være installeret forkert, prøv derfor at slette programmet og installere det igen
Back to Top
jhjorsal View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhjorsal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-August-2013 at 17:12
Begge dele har jeg allerede prøvet, de hjælper nada.
Back to Top
Vilstrup View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vilstrup Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-August-2013 at 20:56
Jeg har selv TDC play på min iPhone 5 og der virker det fint. Har du tjekket om der skulle være en opdatering til programmet eller til din iPhone. Ellers er der data med i mobilpakke på din firma mobil? For kan jo være at det er der begrænsning er.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Back to Top
jhjorsal View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhjorsal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2013 at 07:03
Hvis jeg har forstået det rigtigt, så er der små røde tal på apps ikonet hvis der ligger en opdatering, og det har jeg hverken på tdcplay ikonet eller nogen andre steder, og mit abonnent giver fri data, men så må jeg jo bare en tur i tdc erhvervscenter, de er som regel rigtig hjælpsomme.
Mvh
Johnny
Back to Top
rhsin View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rhsin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-August-2013 at 11:35
har du prøvet at se under indstiller i tdcplay appen, der er en funktionsskyder som hedder dvaletilstand, måske den kan gøre en forskel for dig?
Mvh

René
Back to Top
jhjorsal View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhjorsal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-August-2013 at 13:05
Jeg har været derinde og kikke, og mine indstillinger fuldstændig magen til min IPad, og det er vel den samme apps, eller laver man forskellige til IPhone og IPad
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.