|
Butiksbekendskab |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Joined: 17-Juli-2013 Status: Offline Points: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05-September-2013 at 19:08 |
|
Er der nogen herinde der har handlet hos www.discshop.se og www.platekompaniet.no?
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Discshop har jeg handlet hos mange gange. Ingen problemer.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Joined: 17-Juli-2013 Status: Offline Points: 1328 |
|
Ok tak. - Er det rigtigt, at de skal have 100 kr. i forsendelse til Danmark? |
||
![]() |
||
sodaha ![]() Super bruger ![]() Joined: 22-November-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 397 |
|
Du kan checke på www.posten.se hvad det koster at sende fra Sverige til Danmark. Tror at det passer meget godt med sv.kr. 100,-
|
||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
||
![]() |
||
|
Discshop.se har en vis lighed med CDON - bl.a. CPR-registrering.
Det med de 100 kr., det er vist KUN Nierle, som har tilsvarende forsendelsesgebyr? |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6685 |
|
cdon skal kun have cpr nr. hvis man køber på kredit. Ved kortbetaling er der ingen cpr nr. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
|
Discshop har en god service, også hvis man skal have byttet noget. Det man bestiller kommer hurtigt frem. De 100 SV KR, er fordi, at de kun sender til DK med anbefalet brev. De havde før, så man kun gav 29kr, men der forsvandt alt for mange forsendelser, i den danske post. De stoppede faktisk helt en overgang med at sende til os, men begyndte så igen, hvor det så var en dyr porto. Men de 100kr er ikke noget. Prøv at bestille 5 film eller flere, så koster det 500kr i porto.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg har handlet med CDON i mange år - pludselig for fire til fem år siden, bad de om at genregistrere mig - og også med CPR-nummer. Eneste mulighed for fortsat at handle hos CDON. - Jeg kan tilføje, at jeg ALDRIG har haft betalingsproblemer af nogen art! Men CDON har da en dårlig sag, hvis de har ført mig bag lyset?! Jeg har vist mulighed for at ændre det - men jeg ved ikke, hvad CDON så siger til det?! |
||
![]() |
||
|
Discshop har også en finsk afdeling - men det da helt vildt med det forsendelsesgebyr! |
||
![]() |
||
|
Du kan også handle hos et firma, som sender pakker ud med GLS. Se her hvorfor det er billigere:
http://www.fagbladet3f.dk/temaer/pakkepost/ |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
|
Hvorfor vil du handle her?
Der findes da glimrende alternativer.
|
||
![]() |
||
|
De har et par norske film, der ikke kan fås andre steder. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |