|
Denon CEOL + Beolab 8000? |
Post Reply ![]() |
Author | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10-September-2013 at 08:13 |
Hejsa
Jeg har en (lille?) Denon receiver http://www.hifiklubben.dk/Products/denon-rcd-n8-ceol-cd-receiver-49953/. Jeg kigger på et sæt brugte Beolab 8000 MKII, men jeg er i tvivl om, hvorvidt forstærkeren kan trække dem? Vh. Peter
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: DK Status: Offline Points: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beolab er aktive højttalere. Som i, med indbyggede forstærkere...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19668 |
Denon'en har ikke de udgange der skal til for at kunne forbinde til Beolab'erne. Klaus |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 13-April-2008 Location: Esbjerg,Denmark Status: Offline Points: 772 |
Der er ingen udgange til aktiv højttaler så den går ikke desværre. Det er lidt noget bøvl da du i princippet kan bruge en Sonos Connect som har udgangen og volume men aktive højttaler har behov for et signal der fortæller dem at tænde og slukke som ikke særlig mange udgange gør på små anlæg. Man skal skrue godt op på en Sonos Connect før højttalerne tænder og det kan være ret irriterende. Bare for at tage en eksempel.
Edited by Mr. Anderson - 10-September-2013 at 09:00 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 13-April-2008 Location: Esbjerg,Denmark Status: Offline Points: 772 |
fejl
Edited by Mr. Anderson - 10-September-2013 at 08:59 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
fejl
Edited by Mr. Anderson - 10-September-2013 at 08:59 |
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Nej, du skal ikke skrue "godt op" for en Connect før BL8000 tænder. Mine tænder i det sekund jeg starter musikken, selvom det er lavt nok til at jeg knapt kan høre det. Jeg har ikke haft problemer med at de slukker pga. for lavt lydniveau på noget tidspunkt. Men hvor kommer en Connect overhovedet ind i billedet? Der spørges til en CD-receiver. Edited by Torben Rasmussen - 10-September-2013 at 13:07 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |