|
Apple remote irritationer |
Post Reply ![]() |
Author | |
martin1994 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 11-Marts-2011 Location: Østjylland Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02-Oktober-2013 at 22:22 |
Hej.
Har Apple tv og en iMac i samme rum tæt på hinanden, og når jeg vil fjernbetjene apple tv med dens fjernbetjening så går den også over og sender signaler til min imac, hvilket er pænt irriterende! Kan man i en indstilling på mac, som ikke er lykkes mig at finde, gøre sådan at den ikke kan fjernbetjenes. Eller er der andet at gøre for at løse det? udover at slukke for mac'en eller dække den med sølvpapir ;)
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kan indstilles, men jeg kan ikke huske hvordan jeg selv gjorde. Prøv support på apple.dk.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Grusgaard ![]() Ny bruger ![]() Joined: 12-Februar-2012 Location: København Status: Offline Points: 14 |
Findes en guide til det her:
|
|
![]() |
|
martin1994 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 11-Marts-2011 Location: Østjylland Status: Offline Points: 11 |
Sådan! Har fået det fikset nu. TAK!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |