recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - NAD D7050 slukker af sig selv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

NAD D7050 slukker af sig selv

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote martin1994 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: NAD D7050 slukker af sig selv
    Posted: 12-Oktober-2013 at 20:11
Hej

Min NAD D7050 har det med at slukke sig selv. Den er tændt i ca. 1 time, hvis jeg ikke imellem tiden justere lydstyrken. 

Hifi klubben siger at det er meningen på grund af EU regler, fordi den er digital og har internet forbindelse.

Men kan det passe at den skal gøre sådan? Jeg er ihvertfald meget træt af det! 
Back to Top
dpny View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dpny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Oktober-2013 at 20:44
Vel for pokker ikke mens du bruger den. Jeg kan forstå den kan gå i stand by hvis den ikke er i brug og der ikke er signal på, men hvis den spiller skal den ikke lukke ned af sig selv.
Back to Top
Tweaky View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tweaky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Oktober-2013 at 20:50
Den skal efter reglerne lukke ned i et interval der mærkebestemt er sat til mellem 10 og 20 minutter.

Men KUN hvis der ikke er signal. Hvis du spiller musik og den konsekvent lukker efter en time, så er den defekt. PERIOD !

Hvis du giver mig til tirsdag, så skal jeg gerne tjekke om vores i butikken laver samme nummer !
Back to Top
martin1994 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote martin1994 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Oktober-2013 at 15:08
Godt så, må jeg have fat i hifi klubben og få en ny. Den har indtil videre idag slukket sig selv 3 gange mens tv'et var tændt og sendte lyd til den. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.