recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - 4K (Ultra HD materiale)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

4K (Ultra HD materiale)

Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hummelmose Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 4K (Ultra HD materiale)
    Posted: 03-November-2013 at 12:57
Er der nogen der ligger inde med noget 4K Demo materiale.

Jeg har købt mig et Samsung F9005 men savner lidt ægte 4K. Har hentet lidt lovlige demoer på nettet. Desværre er de i mov format, som TV'et ikke vil afspille. Skal vist være TS containers.

Nogen som helst Smile ??
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:04
Ja jeg har - mener jeg, spørg Jimmy fra Panasonic Center Rødovre om du må få min JVC Demo (som han har lånt af mig), så mener jeg at demoerne er i 4K, det siger valget i det mindste. Og demoen skal så retur til mig.

Fortæl også gerne om dit nye Samsung Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:05

Der ligger en god del på You Tube i MP4.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
hummelmose View Drop Down
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hummelmose Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:29
Originally posted by Radiomanden Radiomanden wrote:

Hvordan henter du 4K mp4 ned. Findes der et tool, har kun kunne finde det til 1080p

Back to Top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hummelmose Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:34
Originally posted by Hother Hother wrote:

Ja jeg har - mener jeg, spørg Jimmy fra Panasonic Center Rødovre om du må få min JVC Demo (som han har lånt af mig), så mener jeg at demoerne er i 4K, det siger valget i det mindste. Og demoen skal så retur til mig.

Hej Hother.

Jeg skal nok spørge Jimmy. Jeg har iøvrigt også fået den nye Panasonic harddisk optager DMR-BCT83 med 4K upscaling. Den virker rigtigt godt.

Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:39
Originally posted by hummelmose hummelmose wrote:

Hvordan henter du 4K mp4 ned. Findes der et tool, har kun kunne finde det til 1080p

Hvis der hentes i bedste kvallitet, må det vel være 4K, eller.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hummelmose Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:40
Ja. men jeg tænkte på at "hente det" - Men jeg har fundet et tool som kan hente 4K filerne, men jeg tror ikke samsung kan spille dem. Virker ikke som om YouTube playeren på tv'et spiller 4K videoen.
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:48

Har du prøvet med Download i bedste kvalitet med deres YTD.
Back to Top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hummelmose Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:52

Har du prøvet med Download i bedste kvalitet med deres YTD.

Nej. Men jeg hentede et gratis tool der hedder 4K Video Downloader. Den hentede videoen fint, men desværre med samme skuffende resultat jeg har haft med alt hvad jeg har smidt efter TV'et indtil videre. 

"Den angivne opløsning understøttes p.t. ikke 3846x2160)"

Det bliver man jo lidt ked af. Så indtil nu har jeg kun set upscalet 4K :-/
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:56
Originally posted by hummelmose hummelmose wrote:

Originally posted by Hother Hother wrote:

Hej Hother.

Jeg skal nok spørge Jimmy. Jeg har iøvrigt også fået den nye Panasonic harddisk optager DMR-BCT83 med 4K upscaling. Den virker rigtigt godt.

Ja jeg kender flere der har den nye Pana optager i tankerne, jeg har bare ikke umiddelbart behov for den.

I øvrigt kan alt mit grej 4K opskalere - skulle det blive relevantLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hummelmose Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 13:59
Nå. jeg har desværre fundet ud af at lige nu skal man dele sine film op i 4 lige store filer

Det vil jeg så græde lidt over i en periode, og så begynde at svine Samsung til når jeg taler med dem.
Back to Top
Rasmus Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2013 at 14:16
Ellers så er der TimeScapes, men den koster dog. Det er den flere af producenterne selv bruger som demo ved præsentationer :)
http://timescapes.org/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.