|
Multizone lyd styret fra iPhone |
Post Reply ![]() |
Author | |
Peterman ![]() Ny bruger ![]() Joined: 07-December-2013 Location: Kerteminde, DK Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-December-2013 at 11:54 |
Hej!
Jeg har et hus med højttalerkabler trukket ud til 4 rum. Der er ikke trukket strøm desværre. Det hele er samlet i mit teknikrum i kælderen. Derfra til nogle "inputsteder" i huset. Ideelt set vil jeg gerne have en forstærker med 4-6 zoner siddende på væggen i mit teknikrum. Input kommer fra Airplay vi streamer udelukkende musik og radio. Jeg vil kunne styre hvilke zoner der spiller samt volumen fra iPhone og ideelt set også kunne spille noget forskelligt på de forskellige zoner, men det er sekundært lige nu. Hvad findes der til dette formål. Idag har jeg en alm. Forstærker stående i min stue hvor to zoner er tilsluttet samt Airport. Jeg kan så manuelt vælge A eller B "zone" og skrue op og ned manuelt. Det virker fint nok, men er jo ikke rigtig smart... OG så har jeg kun to zoner. Tak for hjælpen. Mvh, Peter |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |