recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Appel TV undertekster forsvinder i perioder.
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Appel TV undertekster forsvinder i perioder.

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote arnely Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Appel TV undertekster forsvinder i perioder.
    Posted: 12-December-2013 at 15:58
Er der nogen som har samme problem som jeg på Appel TV, - at underteksterne forsvinder i perioder?

Har bemærket at det kun er på Nyheder (Netop tilføjet) film, at problemet er.

Jeg har indrapporteret fejlen til Netflix, - og haft ringet til support uden held.

Jeg har haft "gendannet" mit Appel TV 2 gange, har den sidste opdatering, - men intet hjælper.

Mh. Morten
Morten
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-December-2013 at 16:07
Samme her. Der er en anden tråd om det.

Venlig hilsen
KB
Back to Top
huntiedk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote huntiedk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-December-2013 at 16:10
Øst, vest, ::1 bedst
Back to Top
nbu001 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote nbu001 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-December-2013 at 16:25
"Apple", please :)
           
Back to Top
arnely View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote arnely Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-December-2013 at 17:33
Tror det bliver en kamp imellem Appel og Netflix, hvem der først vil løse problemet Cry
Morten
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-December-2013 at 19:49
På Apple support har jeh prøvet at anmelde problemet, men jeg bliver dirrigeret videre til Netflix og "rapporter et problem" siden. Det har jeg gjort mange gange, og sidste uge talte jeg med en Netflix supportrt, som ville gøre noget ved det.

Så rapporter alt hvad I kan, måske hjælper det.

Venlig hilsen
KB
Back to Top
arnely View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote arnely Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-December-2013 at 20:02
Kan også kun opfordere til, at alle indberetter fejlen til Netflix.
Morten
Back to Top
Rasmus Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 08:23
Originally posted by arnely arnely wrote:

Har bemærket at det kun er på Nyheder (Netop tilføjet) film, at problemet er.

Det sker også på ældre dokumentarer, bl.a. Discovery-dokumentarer på Netflix. Jeg tror det er lidt blandet, men vi oplever også, at den smider underteksterne ind imellem herhjemme.
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-December-2013 at 14:30
Nu er problemet løst for mig. Undertekster på Hell on Wheels ser ud til at være der allesammen. Tjekket på episode 7.

Venlig hilsen
KB
Back to Top
arnely View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote arnely Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-December-2013 at 16:56
Så en film der netop var tilføjet på Netflix, uden problemer med underteksterne i går aftes.
Morten
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.