|
Problem med Denon DRA-F109DAB |
Post Reply ![]() |
Author | |
kram5610 ![]() Junior bruger ![]() Joined: 11-Juni-2010 Location: Tyskland Status: Offline Points: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14-December-2013 at 18:51 |
Hej
jeg har netop købt en Denon DRA-F109DAB receiver. Jeg har det problem, at lyden forsvinder fra højttalerne efter ca 2-3 min. Lyden kommer ikke igen med mindre jeg kobler kablerne fra højttalerne helt af - hvis jeg monterer dem igen jeg får så lyd i 2-3 min, inden lyden forsvinder igen. Det er lige meget om jeg prøver via DAB, FM eller CD afspiller. Dog er der hele tiden lyd via hovedtelefonstikket. Mine højttalere er to HECO Victa 301 - http://www.saturn.de/mcs/product/HECO-Victa-301-schwarz-1-Paar,48352,476173,461778.html Er der nogen som har en ide om hvad der kan være galt? Mange hilsner Morten Hesseldahl P.S. Har også stillet sprøgsmålet på digitalt.tv Edited by kram5610 - 14-December-2013 at 19:14 |
|
Med venlig hilsen
Morten Hesseldahl |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er sikker på at du ikke har en kortslutning med en enkelt kobbertråd oppe ved højttalerne?
Klaus |
|
![]() |
|
kram5610 ![]() Junior bruger ![]() Joined: 11-Juni-2010 Location: Tyskland Status: Offline Points: 23 |
Hej Klaus,
ja har sat højttalerne til og fra flere gange.. Har også testet med 2 billige Sony højttalere fra et gammel anlæg, her er det nødagtigt det samme... efter 2-3 min forsvinder lyden. Mon anlægget er defekt? Mange hilsner Morten |
|
Med venlig hilsen
Morten Hesseldahl |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
Hvis du lige har købt den.....
Hvorfor spørger du ikke forhandleren? Det er jo der fejl og mangler skal laves på garanti. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Den er købt på nettet. Jeg ringer til forhandleren senere i dag.
Ville bare sikker på, at det ikke er en indstilling et sted eller sådan noget. Edited by kram5610 - 15-December-2013 at 08:13 |
|
Med venlig hilsen
Morten Hesseldahl |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
Nej, lyder som om den er defekt.
|
|
![]() |
|
Okay den må retur - bare træls at skulle vente på det ![]() Mange tak for hjælpen Edited by kram5610 - 15-December-2013 at 11:06 |
|
Med venlig hilsen
Morten Hesseldahl |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |