recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Android hdmi plugin devices.
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Android hdmi plugin devices.

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gielsgaard Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Android hdmi plugin devices.
    Posted: 31-December-2013 at 12:13
Hej og godt nytår

Er her nogen som har erfaring med disse små Android dimser, hvor gode eller dårlige er de ?

Er jo da godt klar over de har deres begrænsninger , men er de brugbare til at surfe med, skrive lidt mails, se lidt youtube ?
Back to Top
kim.t View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kim.t Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-December-2013 at 12:19
Dumt spørgsmål : hvorfor vil du bruge dit TV til det ? Køb en tablet til det, så kan du se TV imens Clown
Back to Top
gielsgaard View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gielsgaard Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-December-2013 at 12:36
Originally posted by kim.t kim.t wrote:

Dumt spørgsmål : hvorfor vil du bruge dit TV til det ? Køb en tablet til det, så kan du se TV imens Clown

Kun af den simple grund at det er en lidt større skærm, og med alderen kan vi godt mærke at synet bliver dårligere, og så for måske bare at lege lidt med det, men hvis de er lige så gode som Phillips smart tv så gider jeg ikke røre dem ;-)

(Vi har 2 Ipads i Huset)

Edited by gielsgaard - 31-December-2013 at 12:37
Back to Top
spawn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spawn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-December-2013 at 13:39
Android sticks er, med deres enkelte begrænsninger, virkelig glimrende og brugbare. 
Langt bedre end noget indbygget Smart TV fra nogen producent. 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gielsgaard Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-December-2013 at 14:25
Vil godt lige sige jeg ikke skal bruge den som medie player, det klarer mit jailbreaket ATV2 og WD TV live glimrende, det er blot til "tablet ting" den skal bruges.
Back to Top
spawn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spawn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-December-2013 at 18:08
til det er de perfekte, de opfører sig og bruges som enhver Android tablet, bare på en stor skærm.
De har fuld adgang til play store og uendelige muligheder for installation af apps, i modsætning til indbyggede smarttv løsninger, og performance er langt bedre. Jeg har 2 stk MK808b sticks som fungerer upåklageligt. Jeg bruger et logitech K400 tastatur med indbygget museplade til at betjene dem. 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Back to Top
rumagenten View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rumagenten Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Januar-2014 at 21:56
er der nogen der har prøvet at installere netflix / xbmc på en af dem, og i så fald, hvordan arter de sig der?
Back to Top
jon3 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jon3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Januar-2014 at 23:13
Jeg har en Minix neo x7 mini. Kører android 4.2.2 med quad core processor og quad core GPU. Bruger XBMC med streaming fra en NAS og det kører 100%. Jeg har tidligere kørt XBMC på AppleTV1, Minixen er super responsiv og loader superhurtigt sammenlignet med ATV1. Desuden er der TV2 play og Netflix installeret, begge dele fungerer perfekt. Den er uden blæser og bruger ikke meget strøm. Skype med tilsluttet webcam fungerer perfekt ligesom mine trådløse PS3 kontrollere kan anvendes til at spille androidspil med. Jeg kan ikke finde på noget dårligt at sige om setupet og kan varmt anbefale det. Det kostede mig £81 og ca £5 i forsendelse på eBay i England, så jeg derved slap for told.
Back to Top
asserbo View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote asserbo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Januar-2014 at 14:44
Kan viaplay kører på Minix neo x7
Back to Top
mbm1 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mbm1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Januar-2014 at 14:52
Originally posted by jon3 jon3 wrote:

Jeg har en Minix neo x7 mini. Kører android 4.2.2 med quad core processor og quad core GPU. Bruger XBMC med streaming fra en NAS og det kører 100%. Jeg har tidligere kørt XBMC på AppleTV1, Minixen er super responsiv og loader superhurtigt sammenlignet med ATV1. Desuden er der TV2 play og Netflix installeret, begge dele fungerer perfekt. Den er uden blæser og bruger ikke meget strøm. Skype med tilsluttet webcam fungerer perfekt ligesom mine trådløse PS3 kontrollere kan anvendes til at spille androidspil med. Jeg kan ikke finde på noget dårligt at sige om setupet og kan varmt anbefale det. Det kostede mig £81 og ca £5 i forsendelse på eBay i England, så jeg derved slap for told.

hvordan mon Minix er i forhold til disse boxe:
http://www.vidon.me/android_blu_ray_box.htm

Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gielsgaard Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Januar-2014 at 14:14
Originally posted by spawn spawn wrote:

til det er de perfekte, de opfører sig og bruges som enhver Android tablet, bare på en stor skærm.
De har fuld adgang til play store og uendelige muligheder for installation af apps, i modsætning til indbyggede smarttv løsninger, og performance er langt bedre. Jeg har 2 stk MK808b sticks som fungerer upåklageligt. Jeg bruger et logitech K400 tastatur med indbygget museplade til at betjene dem. 

Har lige et spørgsmål til det K400 , hvordan får man det til at skrive æøå på skærmen ?
Back to Top
Swingking View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Swingking Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Januar-2014 at 16:54
har lige et spørgsmål til Minix neo x7 kan den boote dikrekte op i XBMC ? eller hvad , for det kan min Pivos M3

Edited by Swingking - 12-Januar-2014 at 16:55
Sony Bravia KD-65X8505C

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.