|
Vægbeslag fra Vogel |
Post Reply ![]() |
Author | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Joined: 07-December-2007 Status: Offline Points: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14-Januar-2014 at 11:43 |
Hej alle
Kan man egentlig bruge et vægbeslag som er til 42 tommer til en 50 tommer eller skal man også ud og investere i et nyt vægbeslag?? H. |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-Juli-2009 Location: Esbjerg Status: Offline Points: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer an på om beslaget er opgivet til at passe til 50" ? du må kunne finde modellen på deres hjemmeside, og se hvad der står. Står der opgivet at det passer til fx. 40-46 så må du jo se på om der står noget om vægt eller andet.
forudsat at VESA er det samme. |
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Joined: 21-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 453 |
Hvis det er et vægbeslag der kan vinkles skal du være opmærksom på at dette begrænses hvis man monterer n større skærm end beslaget er beregnet til. Husk også lige at kontrollere det med vægten
![]() |
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Joined: 07-December-2007 Status: Offline Points: 452 |
Ved du ved den lejlighed om mit Vogel vægbeslag kan bruges til 50 tommer plasma fra Panasonic som jeg påtænker at købe i den nærmeste fremtid, min pioneer 42 tommer bruger det nu, eller skal jeg investere i et nyt.
Går udfra jeg kan bruge det udfra nedenstående. Specifikationer er nedenfor: Main Color: Silver/Anthracite •Min. size: 42 " •Max. size: 70 " •Max. weight: 100 kg •Min. distance to the wall: 59 mm •Close to the wall, while leaving sufficient room for air circulation •Pre-assembled - install in just 3 easy steps •Universal - complies with VESA MIS-F, 950, 550 God dag Henrik |
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Joined: 21-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 453 |
Hvis du går ind på vogels hjemmeside kan du vælge vægbeslag og se hvilke tv-modeller det passer til, men ud fra det du skriver burde det kunne bruges.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |