|
HDMi adapter med usb |
Post Reply ![]() |
Author | |
DinoB ![]() Bruger ![]() Joined: 13-Januar-2014 Status: Offline Points: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27-Januar-2014 at 21:16 |
Halløj
Har stadig mit Pana G10(kalibreret) kørende som stadig viser faktisk billede. Da mit tv ikke har smart funktion eller usb, findes der en hdmi adapter med usb indgang? Ligesom dagens tv'er der kan afspille forskellige filer fra usb. Min ps4 kan ikke afspille film over usb endnu, og jeg orker ikke at streame over bærbar.
Edited by DinoB - 27-Januar-2014 at 21:18 |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 31-Maj-2006 Location: Østjylland Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det du efterlyser må være en mediaplayer. Der er mange at vælge imellem.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
DinoB ![]() Bruger ![]() Joined: 13-Januar-2014 Status: Offline Points: 114 |
Både Ja og nej. Hvis jeg evt. kunne spare en extra box og kabler væk, ville en såkaldt adapter gøre jobbet. Jeg tror ikke det jeg leder efter findes :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19653 |
Prøv at tænk lidt over situationen. HDMI er en signaloverførsel af billeder. Hvis du havde en USB til HDMI adapter, hvordan skulle du så kunne vælge, hvilke filer på USB sticken der skulle afspilles?
Du skal have dig en medieafspiller, med fjernbetjening, kabel og hele pulletjavsen. Klaus |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |