|
Hvordan får jeg billede på skærmen? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Joined: 12-Juni-2012 Location: Århus Status: Offline Points: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-Januar-2014 at 09:19 |
Har en nad c375bee og en cambridge dacmagic dac
Hvordan får jeg billedet fra min computer op på min fladskærm? Usb overføre ikke billede svjv? Kan hvert fald ikke få det op via den Har et optisk kabel fra min fladskærm til dacen og hdmi i mellem fladsærm og ps3 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved at sætte et kabel mellem dem.
Klaus (så længe at det er hemmeligt for os andre, hvilke stik der er på din computer og hvilke der er på dit tv, så er det svært at svare andet.....) |
|
![]() |
|
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Joined: 12-Juni-2012 Location: Århus Status: Offline Points: 87 |
Har et samsung f7005 tv.. Eneste mulighed jeg kan se, er ved at føre hdmi, men der er ikke hdmi i dacen |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
Hvad har dac'en med det at gøre?
|
|
![]() |
|
Jamen hvad ved jeg - Det er derfor jeg spørger herinde |
|
![]() |
|
Kimzo3 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 06-Marts-2010 Location: Denmark Status: Offline Points: 52 |
Du bliver nødt til at skrive hvilke udgange der er på din pc, og hvilke ingange der på dit tv.
|
|
![]() |
|
Hvis jeg trækker et hdmi fra pc til fladskærm, får jeg så også overført lyden fra computeren.. Så den kommer fra mine højtalere og ikke ud af fladskærmens egen lorte lyd
|
|
![]() |
|
Kimzo3 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 06-Marts-2010 Location: Denmark Status: Offline Points: 52 |
Har du ikke sat din pc til dacèn. ?
|
|
![]() |
|
Fladskærm - Optisk og hdmi. Optisk er allerede brugt til dacen Computer, hdmi,usb og optisk |
|
![]() |
|
Jo, via usb? |
|
![]() |
|
Ja men så er det bare at forbinde med HDMI.
|
|
![]() |
|
tak.. Det skulle lige vendes i toppen af hovedet ;)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |