|
IOS 7.0.5 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Joined: 12-Januar-2010 Location: DK Status: Offline Points: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-Januar-2014 at 17:33 |
Min iPhone 5S har crashet i de fleste apps, samt slide funktioner i apps har ikke virket den seneste tid. Det er vist et kendt problem på IOS 7.0.4. Jeg opdaterede i dag til IOS 7.0.5 og efter ca en time døde den. Når jeg forsøger at genstarte sker følgende: Apple logo - reboot hjul drejer rundt - bluescreen efter 5 minutter. Herefter starter processen forfra og det kører i ring.
Nogle ideer til hvordan dette løses? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-Juli-2004 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 3849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næh, men så godt at der var kommet en ny version, men da der stod at den rettede nogle kinesiske netværksproblemer (vist som det eneste) droppede jeg at opdatere.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Prøv at gendanne via iTunes.
|
|
![]() |
|
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Joined: 12-Januar-2010 Location: DK Status: Offline Points: 35 |
Det er for mig at se lettere sagt end gjort, da telefonen slet ikke vil starte, men blot cycler rundt i blue screens etc. iTunes kommer med denne meddelelse: iTunes could not connect to the iPhone because it is locked with a passcode. You must enter your passcode on the iPhone before it can be used with iTunes.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
Hmm, overvejet dfu mode?
|
|
![]() |
|
dfu er kodeordet. Jeg fik den gendannet i iTunes i dfu mode.
Tak for hjælpen :) |
|
![]() |
|
Super :)
|
|
![]() |
|
anosh ![]() Ny bruger ![]() Joined: 13-April-2015 Status: Offline Points: 2 |
Er der nogen der ved hvor de forhandles, udover Elgiganten (de har dem ikke på lager i min lokale afdeling)?
Fona, Expert, etc.? ______________ anosh g
Edited by anosh - 16-April-2015 at 08:55 |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |