|
Hænge soundbar PÅ fjernsyn |
Post Reply ![]() |
Author | |
johnlungstrom ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Januar-2010 Location: DK Status: Offline Points: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25-Februar-2014 at 21:29 |
Hej allesammen,
Jeg skal købe en forholdsvis billig soundbar til min svoger. Han har ønsket sig en lille diskret en. Hans 40" hænger på et Vogels ophæng og kan hives ud fra væggen og til siderne. Kan man montere soundbaren PÅ fjernsynet så den følger med når man drejer fjernsynet? På forhånd tak John
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min far lavede selv beslag til det, så ja, det er muligt.
Klaus |
|
![]() |
|
johnlungstrom ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Januar-2010 Location: DK Status: Offline Points: 36 |
Så vil jeg gerne bestille ét stk, tak
![]() Spøg til side, ved du om der laves nogle man kan købe? John
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 07-Juli-2011 Status: Offline Points: 363 |
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Søg på "soundbar VESA Mount" i Google...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tusind tak for hjælpen, især til dig Torben Rasmussen
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |