|
Samsung 5505 flipped upside down |
Post Reply ![]() |
Author | |
Bechmann1973 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 18-Marts-2014 Location: Danmark Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-Marts-2014 at 13:54 |
Hej Forum.
Jeg sidder med et Samsung UE32F5505AK hvor tuneren var defekt. Jeg har nu fået et helt nyt tunerprint fra England. Men da jeg tændte for det, var skærmen flipped upside down og der var kommet en helt anden opløsning på det hvor der står "Mode: DTV,RES: NOTSUPPORT". Jeg har været inde i service mode menuen men kan ikke finde den såkaldte "flip mode menu" samt menuen med farverne og opløsning da det i forvejen er svært at læse da det hele er grønt. Kan nogle herinde hjælpe mig?? Hilsen Kenneth Bechmann
|
|
![]() |
|
Bechmann1973 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 18-Marts-2014 Location: Danmark Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter flere Factory Resets er skærmens farver og opløsning tilbage i normal igen.
Men hjælp til at "vende" skærmen mangler jeg stadigvæk... Hilsen Kenneth
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
En F model. Der er jo garanti på den, så hvorfor selv rep.? Hvor er det købt, det må med det nummer være import.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Problemet er at dem jeg laver det for har ødelagt antennestikket og printet, så garantien vil nok ikke dække her når det er selvforskyldt.
Modelnummeret på printet er nøjagtigt magen til det som sad i og den menu i service mode hvor jeg kan "flippe" skærmen kan jeg ikke finde.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Vil nok ikke dække. Det er da noget man vil undersøge først. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Anyway...
Sket er sket og nu står jeg og mangler den "flip" menu, så hvor finder jeg den i servicemode og kan rette den til. I andre forum lader det til at være meget naturligt da man skal kunne sætte tv´et op på mange måder: http://www.justanswer.com/tv-repair/6ior5-samsung-c7000-picture-rotated-180-degrees.html
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |