recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Pc højtaler?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Pc højtaler?

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hifirookie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pc højtaler?
    Posted: 27-Marts-2014 at 13:19
Hej

Vil lige høre hvad man skal gå efter, når man skal købe nogle aktive pc højtaler.
Ellers alt slags musik og spiller meget fps(skydespil).
Har set på ARGON 7460A.
Her har jeg også se en masse http://www.4sound.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Studieh%F8jttalere&price_max=2500&sort=highprice Bose Computer MusicMonitor tiltaler mig også.
Men de har så mange at det er svært at vælge. De må max koste 2500 kr.
Er lidt lost da jeg ikke er den store ekspert i højtaler.
Hvad siger HIFI folket ??
På forhånd tak
Back to Top
Muffeh View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Muffeh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2014 at 13:52
http://www.edbpriser.dk/pc-hoejttalere/corsair-gaming-audio-series-sp2500-id-4662113.aspx

Tag et kig på dem her, og se os gerne et par videoer på youtube, de ser ret lovende ud i forhold til konkurenterne! Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Back to Top
hifirookie View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hifirookie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2014 at 16:16
De er bestemt et kig værd og lyder ikke dårlige. Er dog mere til at købe for mellem 2000-2500 ren lyd, og købe sub senere hvis behovet skulle være der.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2014 at 16:42
Køb et par gode reolhøjttalere og en lille forstærker.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
opzouten View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote opzouten Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2014 at 18:29
Tak forbi i 4sound, der har du mulighed for at lytte på rigtig mange af dem. 
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2014 at 21:11
Originally posted by KlausDM KlausDM wrote:

Køb et par gode reolhøjttalere og en lille forstærker.

Klaus
Jeg er med Klaus her. Kig i den blå efter en lille stereoforstærker og et par gode reolhøjttalere. Der kommer du dælme langt for 2500kr.
Back to Top
hifirookie View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hifirookie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Marts-2014 at 12:55
Tak for tippene. Har et godt lyd kort så håber jeg kan klare mig med det. Og måske se om der skulle blive brug for en forstærker senere;-)
Kan være jeg må et smut forbi 4sound
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.