|
Pc højtaler? |
Post Reply ![]() |
Author | |
hifirookie ![]() Ny bruger ![]() Joined: 27-Marts-2014 Location: nyborg Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27-Marts-2014 at 13:19 |
Hej
Vil lige høre hvad man skal gå efter, når man skal købe nogle aktive pc højtaler. Ellers alt slags musik og spiller meget fps(skydespil). Har set på ARGON 7460A. Her har jeg også se en masse http://www.4sound.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Studieh%F8jttalere&price_max=2500&sort=highprice Bose Computer MusicMonitor tiltaler mig også. Men de har så mange at det er svært at vælge. De må max koste 2500 kr. Er lidt lost da jeg ikke er den store ekspert i højtaler. Hvad siger HIFI folket ?? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-December-2009 Location: Gilleleje Status: Offline Points: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.edbpriser.dk/pc-hoejttalere/corsair-gaming-audio-series-sp2500-id-4662113.aspx
Tag et kig på dem her, og se os gerne et par videoer på youtube, de ser ret lovende ud i forhold til konkurenterne! ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
hifirookie ![]() Ny bruger ![]() Joined: 27-Marts-2014 Location: nyborg Status: Offline Points: 6 |
De er bestemt et kig værd og lyder ikke dårlige. Er dog mere til at købe for mellem 2000-2500 ren lyd, og købe sub senere hvis behovet skulle være der.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
Køb et par gode reolhøjttalere og en lille forstærker.
Klaus |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-April-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 907 |
Tak forbi i 4sound, der har du mulighed for at lytte på rigtig mange af dem.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
Jeg er med Klaus her. Kig i den blå efter en lille stereoforstærker og et par gode reolhøjttalere. Der kommer du dælme langt for 2500kr.
|
|
![]() |
|
Tak for tippene. Har et godt lyd kort så håber jeg kan klare mig med det. Og måske se om der skulle blive brug for en forstærker senere;-)
Kan være jeg må et smut forbi 4sound |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |