|
Stereoanlæg |
Post Reply ![]() |
Author | |
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Joined: 14-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27-Marts-2014 at 22:23 |
Min Pioneer 921 er pludselig holdt op med at fungere. Power lyset står bare og blinker - træls :(
Kunne det være en lille sikring der er gået? Må tjekke i morgen. Men hvis jeg skulle ud og købe en ny stereo receiver, hvad skulle jeg så vælge? Jeg har et par Jamo gulvhøltalere S606 og en XTZ 99 W10.16 sub - så det skal være noget der spiller med disse. Og så skal jeg kunne bruge mine iOS enheder sammen med receiveren :-) Har I et bud? Hilsen Bo |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pil alt fra, reset forstærker (hvis du kan) og se så efter om den kan starte.
Hvis en sikring er gået, er der noget der er i stykker. Det vil sige, skifter du sikringen, er den stadigvæk i stykker og sikringen springer igen. Klaus |
|
![]() |
|
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Joined: 14-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mvh. Bo |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |