|
Forstærker til BeyerDynamic DT770 250 ohm |
Post Reply ![]() |
Author | |
Trap26 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 16-November-2009 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31-Marts-2014 at 21:10 |
Hej,
Jeg har fået fat i et par Beyerdynamic DT 770 Pro 250 ohm hovedtelefoner, og de er fine, men det nytter ikke at sætte dem til pc'ens indbyggede lydkort. Det bliver ikke godt nok. Er der nogen der kan anbefale en passende forstærker til dem? Den kommer til at skulle kobles til min pc. Den behøver ikke være bærbar. Noget jeg skal overveje på mht. features? Jeg har googlet lidt og "Schiit Magni/Modi" kombinationen (DAC+amp) er tilsyneladende svært populær og prislejet er ok for mig. Men der er ingen forhandler herhjemme. Jeg går udfra at jeg pådrager mig høje omkostninger til told og ekspedition hvis jeg køber sættet via deres site.(?) Nogle forslag?
|
|
![]() |
|
Ney ![]() Junior bruger ![]() Joined: 08-November-2010 Status: Offline Points: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal forvente +25% +150kr til postdanmark i gebyr. så Du ender i minimum 2400kr vil jeg tro. prøv at kig på headaudio.dk om de har noget der opfylder dine behov, ellers prøv at spørg på hoved-fi.dk forummet, de er nogengange lidt mere inde hvad der rør sig. Jeg har selv en gammel iBasso D10 bærbar forstærker til mine 770, men den er ikke i produktion længere og ikke helt i den kategori du efterspørger. ps. sørg for at få noget med indbygget dac eller en kombi som den du selv forslog. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 15-August-2004 Location: Aarhus Status: Offline Points: 12378 |
Gebyret er 160,- nu. Det stiger selvfølgelig hurtigere end inflationen og normale prisstigninger.
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-September-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 2412 |
Jeg driver mine 770'ere med en Aune Dac fra http://shop2.hifidiy.net/index.php?main_page=product_info&products_id=117 - jeg har dog den gamle, sølvfarvede model. Fin lyd, masser af power og kontrol over bassen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |