|
Højtalere til fest |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-Januar-2005 Status: Offline Points: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-April-2014 at 10:32 |
Leder efter nogle højtalere vi kan sætte frem/kan tage med når vi holder fest.
Vil helst holde mig omkring 2000-2500 kr for et sæt, Forestiller mig noget med brugt 15". Cerwin Vega eller JBL.
Har I nogle foreslag? Edited by mbm1 - 07-April-2014 at 10:32 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er et par Cerwin Vega VS12 til salg i køb/salg forummet. Det må være den ultimative festhøjttaler
Edited by Kampus - 07-April-2014 at 10:43 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-Januar-2005 Status: Offline Points: 2047 |
jaaa måske... desværre er han i Aalborg og jeg i Hillerød :(
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Lidt ærgerligt. Det er jo et par store skrumler at få sendt. Kan bare huske at CV blev brugt meget til fest i mine yngre dage.
Edited by Kampus - 07-April-2014 at 10:50 |
|
![]() |
|
meen de her er vel ikke kraftige nok? prisen er da attraktiv:
http://www.hifiklubben.dk/Products/cerwin-vega-ve-12f-gulvhojttaler-1176/ ååårrh ok læser lige anmeldelserne på hifi-klubben... lyder ikke til at være noget værd.. Mon der var mere power i de gamle CWér?
Edited by mbm1 - 07-April-2014 at 11:19 |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-April-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 907 |
Jeg ville købe en aktiv PA-højttaler fx: http://www.dba.dk/mackie-srm-350-v2-2-stk/id-1005409517/
|
|
![]() |
|
Jeg kender ikke denne højtaler. Det er muligt den er god.. Har hørt nogle aktive højtalere 12-15" godt nok i den billige ende.. De var simpelthen ikke til at holde ud at høre på.. Kun ved moderat lydniveau. Når det blev skruet op for lyden lød de forfærdeligt.. Synes ikke basserne spiller dybt nok..
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 13-Juli-2006 Location: Helsingør, Dk Status: Offline Points: 545 |
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
Hvad har du overhovedet af forstærker til dem?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
ååårrh ok læser lige anmeldelserne på hifi-klubben... lyder ikke til at være noget værd.. Mon der var mere power i de gamle CWér? [/QUOTE] JEP! Igen igen var ting bedre i gamle dag :-) |
|
![]() |
|
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 08-Maj-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 160 |
ved ikke om det her er noget, en fest så skal det jo brave der ud af, efter en 4 til 5 genstande så lyder det sikkert ok
https://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H19494 |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
Har fundet flere CV på DBA. MAnge af dem har jo en del år på bagen..over 10 år. Er der nogle "sygdomme" som jeg bør være opmærksom på? Læser at flere har skriftet ophænget.. Er det noget der går i styker? Og hvis det ikke er skiftet skal man så holde sig fra dem?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |