|
Valg af forstærker |
Post Reply ![]() |
Author | |
Anonmdk ![]() Ny bruger ![]() Joined: 16-April-2014 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16-April-2014 at 19:47 |
Hej
Jeg har brug for en ny forstærker. Jeg har 2 B&W gulvhøjttalere. Jeg er ikke interesseret i sourround. Jeg har brug for digitale indgange (fjernsyn, AppleTV). Jeg vil gerne med tiden kunne spille FLAC på den fra min PC. Jeg har lyttet til Hegel H80, NAD C390DD, Rotel - RA1570. De lyder godt alle 3. Hvis I har nogle erfaringer / kommentarer / forslag vil jeg være meget taknemmelig. På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes ikke mange af den slags med digitale indgange.
Denne her fra H/K kan dog 1x Coax, 2x Optisk og så ethernet, så den kan spille din FLAC-filer over nettet. Men dem du har set på, er godt nok i en hel anden prisklasse, så den H/K er nok slet ikke interessant.
|
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Joined: 12-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 183 |
Vincent SV-237 er en hybridforstærker med bl.a. USB tilslutning og indbygget DAC. Kan anbefale at give den et lyt. |
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 01-December-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 424 |
Den nye Lyngdorf TDAI 2170 byder også på de funktioner, som du søger.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |