recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  New Posts New Posts RSS Feed - Yousee Bredbånd erfaringer
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Yousee Bredbånd erfaringer

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote wiggumdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Yousee Bredbånd erfaringer
    Posted: 13-December-2013 at 11:46
Jeg overvejer at udskifte mit abonnement hos Fullrate med et hurtigere abonnement hos Yousee. Har pt. 35/5 hos Fullrate og har været super tilfreds igennem mange år (3+).

Yousee har dog højere hastigheder som jeg godt kunne bruge i nogle tilfælde. Overvejer en 60/12 eller 100/20 forbindelse og da det er mit arbejder der betaler, betyder det månedlige beløb ikke så meget. Kan ikke få Fiber der hvor jeg bor.

Hvordan oplever i at jeres Yousee bredbånd fungererer? Går routeren tit ned og skal genstartes, eller har den andre problemer. Min nuværende router fra Fullrate fungerer helt perfekt og har aldrig haft problemer.

Pft.
Lars
Apple & Sonos entusiast
Back to Top
Kanee View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kanee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 12:38
Jeg har haft bredbånd fra Yousee de sidste 4 år. 

Jeg har en 100/20 og må sige, at det er svært at være skuffet over hastigheden:
http://www.speedtest.net/my-result/3162707985

Desuden oplever jeg ikke problemer med, at routeren går ned. 

Edited by Kanee - 13-December-2013 at 12:39
-----
Panasonic TX-P42G20E
Popcorn Hour C-200
Marantz SR6004
Xbox 360

Back to Top
wiggumdk View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote wiggumdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 12:49
Tusind tak for kommentaren. Dejligt at høre.
Apple & Sonos entusiast
Back to Top
mjohansen View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mjohansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 12:56

Jeg har haft en 60/12 fra YouSee i en måneds tid nu og den har fungeret upåklageligt.

/Michael

LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Back to Top
Pony65 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pony65 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 13:07
Det virker upåklageligt, men du skal sørge for at din antenneinstallation er 100% iorden.

Ellers virker det ikke godt.
Back to Top
kennethbrdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kennethbrdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 13:11
Hej

Jeg har en 60/12 og den kørte upåklageligt indtil de indførte bland selv på hastigheden. Siden da har jeg oplevet at skulle genstarte routeren og af og til kører den heller ikke den hastighed den skal. Men det er er periodisk og specielt efter kl. 16, så lurer på, at deres backbone kan være udfordret når folk kommer på efter arbejde...
Men generelt er jeg tilfreds.
Back to Top
bruger udmeldt 23 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bruger udmeldt 23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 13:43
jeg har altid haft YouSee-Bredbånd, og har hele tiden været tilfreds med det. Det kører stabilt - har nu en 15/1-forbindelse. Supporten er der heller ikke noget at klage over - da min gamle router begyndte at  blive drilagtig, undersøgte man, om der var tilbud på ny router, som ellers kostede tæt på 600 Kr., tror jeg det var... Så fik jeg en ny for kun en "hund"!Thumbs Up

Men ja... Bland Selv er vist en blandet fornøjelse, også ovre på YouSee's forum, så det kan godt vente lidt her!
Back to Top
Gunraf View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gunraf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 13:49
Har haft YouSee siden juli 2008 og det har jeg været fint tilfreds med (og heldigvis da).

Smile

Mener jeg har 10/1 nu, eller hvad den efterhånden hedder. 
Back to Top
Moulder View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Moulder Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 14:04
Du er godt klar over, at du skal have YouSee TV for at kunne købe deres bredbånd ?? 

Men ellers vil jeg sige det kører ok.
Jeg har haft Yousee TV og bredbånd de seneste 3-4 år.

Men som andre skriver, deres Router/modem er skod..
Trådløs kan min 60/12 forbindelse kun give imellem 20 og 40 Mbps, det er ok til surf på iPad og iPhone som jeg bruger det til, men på de stationære er der kabel i for at få en god forbindelse.
Men så giver den også 68 Mbps ned istedet for 60 Smile
Mvh

Moulder
Back to Top
wiggumdk View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote wiggumdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 14:15
Jeg har allerede Yousee kabeltv, da det er påtvunget i den boligforening jeg er medlem af.
Planen var at sætte Yousee routeren bag min nuværende Apple Extreme Router og lade Apple routeren være trådløst netværk. Jeg har den nyeste Apple Extreme med AC trådløst netværk. Vil det give udfordringer?

Apple & Sonos entusiast
Back to Top
Pony65 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pony65 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 14:27
Originally posted by wiggumdk wiggumdk wrote:

Jeg har allerede Yousee kabeltv, da det er påtvunget i den boligforening jeg er medlem af.
Planen var at sætte Yousee routeren bag min nuværende Apple Extreme Router og lade Apple routeren være trådløst netværk. Jeg har den nyeste Apple Extreme med AC trådløst netværk. Vil det give udfordringer?

Kort svar - Nej.

NB. bare husk at deaktivere WiFi på YouSee routeren
Back to Top
kenneth4200 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kenneth4200 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2013 at 15:49
Yousee internet er dårligt.

Opsagde mit ret hurtigt, og der er trafik grænse på.

Og yousee siger jeg havde brugt over 280 gb på en dag!

Hvilket ikke var rigtigt, og de kunne ikke finden fejlen.

Nettet gik også tit ned, og deres hastighed svinger også meget, efter hvor meget trafik der på deres central.

Kan ikke anbefale yousee internet.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.