|
Forstærker til Klipsch Audio RF 52 |
Post Reply ![]() |
Author | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Joined: 26-September-2006 Status: Offline Points: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-Maj-2014 at 10:10 |
Hej Alle
Jeg har fundet et par brugte Klipsch RF-52 MkII til en fornuftig pris. Men nu vil jeg gerne have lidt input til hvilken forstærker som jeg skal smide dem på. Jeg skal udelukkende spille streamet musik via airplay og så tv lyd via optisk kabel. Jeg har kigget på en Denon CEOL forstærker som klubben sælger, men har ingen ide om denne vil være god nok eller der er andre bedre muligheder. Jeg vil helst ikke bruge for mange penge og har ikke noget imod at købe brugt. Hvad tænker I? MVH Jimmi Wolff |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Joined: 26-September-2006 Status: Offline Points: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også overvejet at købe en Sony DN-1040, der jo skrevet meget godt om den. Vil det være et bedre køb?
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke nogen som keder disse højtalere fra Klipsch og kan anbefale en forstærker??
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |