|
Hifi-Testen |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | ||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Joined: 11-Marts-2011 Status: Offline Points: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-April-2014 at 22:34 |
|
Faldt over denne test: http://www.hifi-testen.dk/ som måske kunne være sjov for andre :)
Kan I svare rigtigt? (Jeg har selv kun hørt den på en Mac Air laptop som ikke har verdens bedste lyd)
Edited by Jonas_h - 30-April-2014 at 22:34 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Joined: 04-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 02-Januar-2012 Location: Bramming Status: Offline Points: 1154 |
|
Det udløste også lige 30 dages wimp hifi her. Fedt!
|
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-September-2013 Status: Offline Points: 1724 |
|
Det må man hjem og prøve. Jeg må også kunne bestå med mine nye XTZ Divine's ;-) Syntes bare udvalget er for dårligt på Wimp : -(
|
||
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
|
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-September-2013 Status: Offline Points: 1724 |
|
Sådan! 5 ud af 5 rigtige her også : -)
|
||
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-Januar-2005 Location: Randers Status: Offline Points: 6331 |
|
Jeg kan ikke høre forskel på min iPad...
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Juni-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 996 |
|
Tror heller ikke jeg kan eller jo hvis man kunne switche mellem a og b mens den spiller så man er næsten samme sted o sangen, men fik fire ud af fem rigtige på ipads udgang og højtalere uden høretelefoner eller noget tilsluttet. Tror det var ren held, for synes det lød lige ringe
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
Ingen lyd på iPad 2?
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Joined: 11-Marts-2011 Status: Offline Points: 4464 |
|
Har du husket at un-mute?
![]() |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
|
De gamle ører kan endnu, via iPad4 til atv3 og derfra til Denon 4520. Fem ud af fem rigtige, fantastisk! Du har øre for detaljer og et godt anlæg, det er netop for personer som dig, vi har skabt tjenesten. Du fortjener 30 dages gratis WiMP HiFi. DEL DIT RESULTAT Er dit anlæg klar til lossless lyd? Test dit anlæg på HiFi-testen.dk og få 30 dages gratis WiMP HiFi. HENT TILBUD Tak, du modtager en e-mail med dit tilbud. Du kan også klikke her for at gå direkte til registreringen. Ja tak, jeg vil gerne modtage nyhedsbrev fra WiMP Edited by JeTex - 01-Maj-2014 at 14:55 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
Nej! Og der er sat hovedtelefon til, og batteriet er fladt. Nå ja og så har jeg heller ikke åbnet siden... Alt er naturligvis som det skal være for at modtage lyden ;-) |
||
![]() |
||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Joined: 17-November-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 227 |
|
Hm, er jeg den eneste der ikke kunne høre en KÆMPE forskel? Fik 4 ud af 5 rigtige. Men sad sku lidt tilbage med en fornæmmelse af Kejserens nye klæder. Synes ellers nok jeg plejer at kunne høre forskel på lydkvalitet.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |