|
'Låse' fjernbetjening til tv? |
Post Reply ![]() |
Author | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-December-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-Maj-2014 at 10:05 |
Jeg har 2 Samsung-tv forholdsvis tæt på hinanden, og når jeg fjernbetjener det ene tv, kommer jeg nogle gange til også at fjernbetjene det andet tv. Derfor: Kan man låse en fjernbetjening til ét tv, så det ikke kan komme til at fjernbetjene et andet?/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Læs brugsanvisningen! Da jeg havde både bluray og dvd optager i Panasonic, gjorde de det samme. Det blev løst ved at ændre den ene til kode 2. Der var mulighed for 3 forskellige koder
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Det tror jeg ikke er muligt på Samsung, er ikke stødt på en sådan funktion. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Normalt står TV'er vel heller ikke så tæt at det er et problem. Tror heller ikke Pana TV har den feature
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |